Visual Studio 2010 FTP manager

Tags:    visual-studio ftp extensions

Hej!

Jeg skal høre om nogen kender en FTP manager til visual studio, som ikke er den som er som default i 2010 versionen.

Men en som kan huske password osv. Det er ikke til builds men mere bare sådan en allround FTP manager, hvor man lige kan smide et stylesheet op på serveren.?





4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 8 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Peter,

Jeg har aldrig brugt VS til upload af mit arbejde, så den del kan jeg ikke hjælpe dig med. Personligt arbejder jeg dog altid lokalt med VS, hvor jeg udvikler og tester, og når jeg så er klar til at publishe mine ændringer, så bruger jeg SiteSync, som er et program jeg selv har lavet. Fordelen her er at jeg blot kan bede den om at holde øje med hvilke filer jeg ændrer i, så jeg efter et længere udviklings/test forløb blot kan trykke på "Upload" og derefter få uploadet alle de filer jeg har arbejdet med, inkl. eventuelle nye billeder osv. Er det noget jeg har arbejdet på over flere dage, kan SiteSync også gå ind og finde de filer der er ændret inden for de sidste fx 3 dage og gøre dem klar til upload. I begge situationer kan du vælge ting fra som ikke skal uploades alligevel, og du kan definere permanente filtre der udelukker visse filer, fx web.config, som mange har en forskellig version af alt efter om det er til test eller produktion :)

Vi har alle forskellige vaner og derfor er det ikke sikkert at SiteSync er det rigtige for dig, men hvis det lyder som om at vi arbejder nogenlunde ens, så kan du jo give programmet en chance. Du kan prøve det gratis i 30 dage - mere info på http://www.tswsitesync.com :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Indlæg senest redigeret d. 09.11.2011 12:23 af Bruger #1
Jeg bruger selv den interne ftp klient til publish af mit website og så anvender jeg FileZilla som eksternt program når jeg bare skal overføre en enkelt fil. Det er et velfungerende workflow for mig.



Ja det er nogenlunde det samme vi gør, jeg ville bare gerne have skubbet uploaden ind i VS, så ikke jeg skal ud i et externt program.






Hej Kasper

tak for svaret, jeg overvejer dit produkt. Det ser godt ud.

Indtil videre har vi fundet ud af at åbne projekterne direkte på serveren, så må vi lige køre på den måde.



t