Programmør søges til udviklingsarbejde

Tags:    opslag

Vi er en lille virksomhed der søger hjælp til at få udviklet ekstra features på vores persontype test som endnu ikke fungerer optimalt. Testen er skrevet i php og økonomien er ikke stor i virksomheden.

Er der nogen som kunne være behjælpelig med dette.





5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hej Kenneth.

Jeg kunne godt tænke mig at hjælpe.

Så hvis du lige gad at skrive en lidt mere omfattet 'report' om hvad der skal laves, ville det være super :P



Jeg kunne godt være til hjælp. Hvis du enten forklarer lidt om det her eller sender mig en mail omkring det på madsravn@gmail.com



Jeg kunne godt være til hjælp. Hvis du enten forklarer lidt om det her eller sender mig en mail omkring det på madsravn@gmail.com


Hej Mads


Vi er en lille undervisningsvirksomhed www.synteseakademiet.dk som har fået udviklet en persontypetest på nettet (php) som skal have lavet en række nye features. Her ser du den gratis test: http://www.psykosyntese.dk/holotype/holotype_minianalyse.php

Vores samarbejde med udvikleren er røget ind i et dødvande derfor søger vi en ny programmør som kan hjælpe os med at tage den videre.

Vi står i første omgang og skal bruge to ting:

En e-mail med testresultatet
Systemet genererer i øjeblikket i den professionelle udgave et søjlediagram og en forklarende tekst se: http://psykosyntese.dk/holotype/holotype_resultat_fuld.php
Her er kun syv søjler i den professionelle er der 14.

Vi har brug for at systemet sender en e-mail med resultatet til kunden.

En betalingsløsning
således forestiller jeg mig at folk kan betale for testen.

1. Uopfordrede kunder: De kommer uopfordret forbi hjemmesiden og vil gerne tage testen her og nu. De betaler via dankort og systemet genererer en automatisk password til dem som giver dem adgang til testen. De udfylder den og får tilsendt resultatsiden som mail, inkl. den færdige holomanual vi har lavet – en omfattende pdf instruktion lækkert layoutet til testresultatet og holotypologien. Vi hører måske aldrig mere til kunden end dette og kunden er ikke knyttet til nogen vejleder, men har måske tilmeldt sig til nyhedsbrevet. Prisen er 249 kr.
2. En godkendt holovejleder kan også oprette en betalende kunde, det gør de ved på samme måde at indtaste navn og e-mail på kunden og indbetale 100 kr. med dankort. Systemet genererer en password som holovejlederen kan sende videre til sin kunde. Kunden betaler vejlederen 248 kr. for testen + honorar for tolkningen. Men det blander vi os ikke i. De skal blot betale os 100 kr. Mens de er under uddannelse har de fri adgang til testen, således som det fungerer nu. Men når de er færdiguddannet kommer de i den professionelle kategori.
3. Virksomhedsordningen. En virksomhed kan bestille fx 50 holotest til sine ansatte til nedsat pris og kan via et særligt password få rettigheder til at oprette 50 unikke konti. Her betaler de bare via faktura, men systemet skal kunne oprette sådan en ordning. Når de er oprettet 50 profiler er der ikke adgang til flere, med mindre de betaler for ekstra. Resultatet sendes til de enkelte kunder selv, de kan i så fald sende resultatet til deres chef, hvis den skal bruges til personprofil i virksomheden.

hilsen Kenneth




Nu skriver du at økonomien i firmaet ikke er så stor. Men så vidt jeg ved koster det alligevel en smule at få adgang til at bruge dankort på nettet. Er det noget I allerede har?



Hej Mads

Vi har naturligvis penge til at købe adgang til betalingsmodul :) Vi har bare ikke råd til at hyre et professionelt bureau da vi ikke har indtjening på testen endnu :)

Vi har oprettet en adgang via http://quickpay.dk/



t