Hvorfor virker det ikke?

Tags:    javascript jsfiddle jquery

<< < 12 > >>
http://jsfiddle.net/U6dhE/2/

- Hvorfor virker den ikke?

Det er meningen at man klikker Del. Så går der 4 sekunder og så skal den vise en Youtube Video



13 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
document.body.innerHTML

Og så skal du huske at sætte den til ikke at wrap din kode ind i jquery. Hvis du glemmer det, så er der ingen start i global namespace. Dette burde du iøvrigt være blevet advaret om i en eller anden javascript fejl/konsol.


PS: Er det rimelig belastende at du åbner ting i _blank som enten er et ny vindue eller ny tab.



Ændre :
document.getElementById("body").innerHTML

Til :
document.getElementsByTagName("body")[0].innerHTML

Det virker ikke på jsFiddle... men det virker.



var en tråd ik nok?

et bud ville være fordi den der facebook popup returenre false; så onclick bliver ik kørt.

prøv:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Fold kodeboks ind/udJScript kode 




Virker stadig ikke -_-



slet target="_blank"

og body skal være id'et på det element du ønsker at indsætte youtube klippe i, som jeg skrev i den anden tråd :)



Forstår ikke? Skal jeg så sætte mit youtube klip ind i Html'en? Så kan alle jo se den? De skal først se den efter de har klikket?????



Hvis du vil have hjælp med noget, så kan du sagtens komme og få hjælp.
Men du regner lidt med at folk kommer og løser dit problem fra bunden af uden du selv laver noget - det er som regel noget man betaler sig til.



Jeg fatter bjælde.

Jeg har mit script. Så skal jeg slette _blank. Så skal jeg lave en <div class="body">YoutubeLink....</div>.

Men så kan man jo se Youtubefilmen inden man klikker?



Nice Scooter! Hvordan får jeg Del til at komme op i en popup box istedet for ny fane?



Indlæg senest redigeret d. 28.11.2011 14:58 af Bruger #16888
<< < 12 > >>
t