Har du forstand på webservere? Du kan hjælpe en studerende blive færdig me...

Tags:    iis apache php asp.net

Hej,

Jeg er cand.merc studerende og er i forbindelse med mit speciale ved at undersøge behov indenfor webservere.

Jeg er derfor på udkig efter personer, der arbejder med webservere og håber du vil hjælpe mig, så jeg kan blive færdig med med min uddannelse :)

Dine svar er relevante for undersøgelsen, såfremt du beskæftiger dig med design, udvikling, implementering eller styring af websteder, web-applikationer eller web-indhold.

Som tak for din hjælp deltager du i lodtrækningen om 1 af i alt 2 SuperGavekort fra Gavekortet.dk á 500 kr.
Spørgeskemaet tager under 10 minutter at besvare.

Du er meget velkommen til at sende dette spørgeskema videre til relevante personer i dit netværk.

Klik her for at gå til spørgeskemaet

På forhånd mange tak :)

Mvh.

Christian Christoffersen



6 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 6 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
100% forkert sammenskruet spørgeskema, man bliver jo træt af at gentage sig selv, og meget tyder på spørger ikke har selv har sat sig ind i de teknologer der spørges om..

Er dog udfyldt herfra - på bedste vis.



Vil lige understrege at det henvender sig til dem der er ansat i et firma etc.

Har derfor ikke udfyldt skemaet, da jeg er studerende. :)



Vil lige understrege at det henvender sig til dem der er ansat i et firma etc.

Har derfor ikke udfyldt skemaet, da jeg er studerende. :)


Hej Martin,

selvom du fortrinsvis er studerende, kan jeg sagtens bruge dit svar hvis du laver mindre projekter du tager betaling for.


100% forkert sammenskruet spørgeskema, man bliver jo træt af at gentage sig selv, og meget tyder på spørger ikke har selv har sat sig ind i de teknologer der spørges om..

Er dog udfyldt herfra - på bedste vis.


Hej Jokke,

1000 tak for dit svar på spørgeskemaet.

Jeg beskæftiger mig ikke selv professionelt med web servere - det kan sagtens være at dette gør sig gældende i den måde spørgeskemaet er lavet på.

Derfor er det kun fedt, når eksperter på området giver konstruktiv kritik. Du er meget velkommen til at give mig en melding på hvad der konkret ikke giver mening :)

Mvh.
Christian



Indlæg senest redigeret d. 07.12.2011 14:34 af Bruger #16912
Done, og held og lykke med det :)



Hej Christian.

Ja, det var måske ikke så skide konstruktivt, men er lidt presset med tid, og kan ikke lige rende det hele igennem men ex :

Hvilke Microsoft produkter benyttes allerede i din virksomhed?

Her har du
SBS 2008
Windows server R2
og windows Web server

... Altså alle 3 er windows server 2008 r2, med forskellige feautures tilgængelige, SBS mere en pakke af produkter.


I hvilken grad svarer følgende udsagn til din egen opfattelse?


Skriver du "windows web server" men mener nok IIS, windows web server er en "billig" udgave af Server 2008 (R2). IIS er Webserveren i windows.

Desuden skal "pålidelig" nok uddybes. Samt "banale funktionalitet". Hvad er en banal funktionalitet i en webserver ? at den svarer på port 80 ? at den kan servicere html uden IO problemer ?





Hej Christian.

Ja, det var måske ikke så skide konstruktivt, men er lidt presset med tid, og kan ikke lige rende det hele igennem men ex :

Hvilke Microsoft produkter benyttes allerede i din virksomhed?

Her har du
SBS 2008
Windows server R2
og windows Web server

... Altså alle 3 er windows server 2008 r2, med forskellige feautures tilgængelige, SBS mere en pakke af produkter.


I hvilken grad svarer følgende udsagn til din egen opfattelse?


Skriver du "windows web server" men mener nok IIS, windows web server er en "billig" udgave af Server 2008 (R2). IIS er Webserveren i windows.

Desuden skal "pålidelig" nok uddybes. Samt "banale funktionalitet". Hvad er en banal funktionalitet i en webserver ? at den svarer på port 80 ? at den kan servicere html uden IO problemer ?



Hej Jokke,

Mange tak for dine input. Jeg har nu indsat yderligere forklaringer i spørgeskemaet.

Hej alle,

mange tak for svarene indtil videre :)

Jeg kan dog sagtens bruge flere svar, så jeg vil blive rigtig glad, hvis du har tid til at hjælpe.

Mvh.

Christian



Indlæg senest redigeret d. 30.12.2011 14:57 af Bruger #16912
t