Bedømmelse af site

Tags:    feedback

<< < 123 > >>
Hey, vil i ikke lige bedømme min side? Jeg har ikke brugt særlig lang tid på det. Jeg har lovet en ven at lave det, og det behøver ikke at være noget super advanceret.
Fortæl mig hvad jeg kunne gøre bedre og hvad der er godt.

- Tak: http://pengevianettet.zymichost.com/

- Pascalsk



21 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Det er ikke et design men en wireframe.!!!





Er det meningen at teksten i menu'en skal hoppe lidt ned når man "hover" teksten? Forstår godt den skal blive kursiv, men for mig synes jeg det ser lidt underligt ud at teksten hopper når jeg peger på den.



Det er fordi jeg har glemt at redigere størrelsen. Den passede godt til mig, men mine venner klagede også - har bare ikke ændret det endnu.



Det er godt hvis din ven kan lide 'designet', men håber så ikke at han har intentioner om at bruge det efterfølgende.
Jeg vil ikke nedgøre det som sådan, bare påpege at hvis jeg surfede ind på denne side, ville jeg næsten ikke engang ænse hvad indholdet var, men mere surfe videre, fordi mit førstehåndsindtryk blev at sidens 'troværdighed', var lig med nul.

Jeg mener at ens sides design har utroligt meget med troværdigheden at gøre, forstået på den måde at hvis du udstråler useriøsitet og kedsommelighed (hvilket dette design i min optik virkelig gør), så vælger jeg hurtigt at klikke tilbage til google, til de mange andre tusinde resultater jeg har fået!

Mit råd er så - Ændre hele sidens design, evt. find hjemmesider hvor du kan blive inspireret. Tror at du går efter et design der skal være simpelt og måske endda minimalistisk. Find et par enkelte farver, som ligger meget tæt og brug disse farver i dit design.



Indlæg senest redigeret d. 11.12.2011 21:54 af Bruger #4487
Som @Martin beskriver, så brug farver der ligger tæt på hinanden.
Du kan evt bruge Adobe Kuler til dette.



Ser ud til den er kodet i hånden så thumbs up for det...

Dog mangler der stadig lidt grafisk osv...men sys du er godt på vej :D



Der er jo intet på siden.. Er det selve opsætningen af dine div bokse du vil have en mening på?

Der er ingen information ej heller design af nogen art..



Kom mere indhold og fylde på siden, så kan det være du vil kunne få flere svar og lidt mere konstruktivt kritik.

Fortsat god aften.



Det var designet jeg ville have feedback på.



Jeg synes siden er for simple eller i hvert fald simple på en uheldig måde.

Du kan fx se på styleboost.com eller Cool Web Design for at få noget inspiration.

God arbejdslyst

Nolas.dk



<< < 123 > >>
t