Uundværligt redskab til den studerende!

Tags:    hjemmeside

<< < 123 > >>
Hej alle!

Jeg har lavet en hjemmeside til den studerende som hjælper med at holde styr på fraværsprocenterne.
I må meget gerne komme med noget konstruktivt kritik.

OBS: Vi opfordrer IKKE til at studerende skal pjække!



23 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hmm.. Mangler der ikke et link? :)



Jeg kan ikke se linket?



Du kunne overveje et addon til jeres hjemmeside der også holder styr på vigtige links :-)



Haha, undskyld!

www.hvormegetfravær.dk



Synes der skulle være mulighed for, at skrive hvor mange timer/lektioner i steddet for fraværsprocent. For jeg ved fx ikke hvor mange procent jeg ligger på i fraværsprocent ;)



Hej Anders.
Hvor uddanner du dig? For bruger din institution ikke Lectio eller lignende? :-)



Et par ting fra mig.

1. Din formular (den grå boks) kan godt tåle at komme længere ned, da det står for tæt på din header

2. Der mangler et f i fraværsprocent under nuværende fraværsprocent

3. Bruges Modullængde i minutter overhovedet i jeres beregning og hvordan bruges den? Jeg kan ikke lige se hvad det skulle kunne have på indvirkning, om et modul er på 2 minutter eller 100 minutter, når resultatet er angivet i moduler

4. Du har plads nok på skærmen. Overvej at skrive teksten til et input felt til venstre for selve input feltet, i stedet for ovenover.

5. Din "side 4" i headeren er blank her hos mig



Tak Brian - der bliver kigget på det omgående! :-)



Hej Anders.
Hvor uddanner du dig? For bruger din institution ikke Lectio eller lignende? :-)


Vi bruger noget der hedder elevplan.dk ;)



Okay, det har jeg aldrig hørt om - hvad årgang går du på?


Siden har fået en mindre overhaling nu - jeg opfordrer alle til at hoppe ind på den igen :-)



<< < 123 > >>
t