Nyt youtube channel design

Tags:    graphics youtube

<< < 12 > >>
Hej UV'ere.

Jeg ved godt at dette er primært programmeringsforum, men tænkte om vi måske kunne presse lidt grafik og design ind i det, da jeg lige er blevet færdige med mit første design til det nye youtube profil layout.
Jeg har valgt at lave et speedup af hele processen og ville egentlig bare høre lidt ris og ros til det :)

http://www.youtube.com/watch?v=1oFQMqjAS7A

-I'm out!



Videoen får man ikke så meget ud af, så jeg ville godt kunne nøjes med at se det færdige resultat.



Du kan se det færdige resultat på selve kanalen :)

www.youtube.com/rawrageil



Det ser da fedt ud i kanalen.
Sådan en baggrund vil jeg også have. Min er bare sort.



Tusind tak :)

Intet du ville rette på eller noget? ;)



Jeg ville nok fortælle hvordan man gør så andre også kan lave det.
Altså linke til den skabelon du starter med og fortælle at de kan se resultatet i din kanal så du så også kan linke til i videobeskrivelsen.



Jeg overvejer at lave en tutorial om det på et tidspunkt :)
Den skabelon jeg bruge er en jeg har lavet ud fra et screenshot og css koderne bag youtube ;)

Men jo, det var da bestemt en idé. Vil jeg da stærkt tage til overvejelse.



Hej Marcus, det ser ok ud.. Farverne ville dog have et bedre fremgang hvis det var fra sort til grøn.. På nuværende tidspunkt så er der en overgang fra grå til grøn.

Husk på at farven sort passer til alle andre farver, den vil skabe meget mere kontrast mellem sort og grøn, idet grå og grøn kan se en smule kedelig ud..

Fortsat god weekend.



Ja Prøv med sort som Alexander skriver, hvis det selvføllig ikke tager så lang tid igen



Hej Alexander,

Tusind tak for din feedback :)

Sætter pris på lidt konstruktiv kritik, dermed sagt at jeg godt kan lide at udvikle mig.

Jeg vil lige indskyde at jeg er farveblind og normalt når jeg designer ting slår jeg alle farverne op og får "korrektur" på farverne inden jeg lægger noget på nettet og lign.
Kan godt se hvad du mener og det vil jeg da klart tænke over en anden gang.

Thanks again :)



Synes designet er godt, interessant at se hvordan du har lavet det.
Lige et lille sidespring. Hvilket program bruger du til videoredigering? og har du selv lavet intro musikken eller er det noget du har købt? og hvis ja, hvorhenne? :)

Med venlig hilsen,
Asker



<< < 12 > >>
t