Designer til bog forside søges - Ingen betaling men navn og link i bog

Tags:    design freelance

Jeg er normalt ikke typen der slår denne her slags opslag op, men jeg gør det for min kære fætter Dines som snart skal til at udgive en novellesamling ved navn "Skygger". Han mangler dog en forside til sin bog. Selvom han får en del indtægter fra at udgive bøger i sin fritid, så er det ham stadig en underskudsforretning. Derfor har han ikke råd til at hyre en designer.

Jeg ville hjertens gerne hjælpe ham med sin bog, men jeg har absolut ingen færdigheder inden for design. Men der kommer du måske ind i billedet.

Som sagt er der ingen løn, men han vil med glæde sætte dit navn / firmanavn og et link (eller anden kontaktinformation) ind i sin bog.

Selve designet er ganske frit. Titlen er som sagt "skygger" så det skulle gerne relatere til dette emne. Derudover er eneste krav at det er i gråtoner.


Jeg kan ikke forestille mig at nogen professionel designer vil byde ind på det her job (selvom de selvfølgelig er velkomne). Men der i mod er det her en oplagt mulighed for alle jer unge aspirerende designere som måtte sidde derude! Hvor cool er det ikke lige at kunne vise tilbage til at have designet forsiden på en bog, hvis en af jeres kommende klienter spørger om tidligere arbejde?

Og ja, det er en fysisk bog som vil blive udgivet og være til salg rundt omkring i landet. Jeg kan ikke huske de præcise detaljer for hvor, og hvor mange eksemplarer han i alt har valgt at få trykt.



Indlæg senest redigeret d. 15.12.2011 21:03 af Bruger #14381
Et ekstra trækplaster kunne da være hvis din kære fætter ville forære et eksemplar til denne designer.



Hej Henrik.

Det lyder interessant.
Smid mig en mail på business [at] martindyg [dot] dk med noget mere information.

Måske har han nogle tanker om hvordan forsiden skal se ud?
Skal der sættes tekst op på forside, bagside og ryg, eller er det noget han selv ordner?
Størrelse på bogen?
osv..



Interessant, hvis du ingen grafiker finder her som er villig, så er der den mulighed at få fat i en på www.tegnebordet.dk de har mange dygtige tegnere, både fra nybegyndere samt til de helt store :)

God weekend.



Skal det digitaliseres eller kan det være i hånden og så et billede af det?

De fleste bog omslag bliver jo stadig lavet som en portræt.



I må undskylde jeg endnu ikke lige har fået svaret jer folkens! Jeg vender tilbage til Jer hurtigst muligt, men af en eller anden grund har jeg ikke kunnet få kontakt til min fætter. Han bor 200 km herfra, så jeg kan desværre ikke lige køre ud og slå ham i hovedet så han vågner haha :D



t