Webudviklings partner søges til potentielt mange opgaver

Tags:    hjemmesider wordpress partner

Hej Alle,

Som overskriften siger, så søger jeg en partner til et lille projekt jeg skal have startet op.

Det drejer sig om at jeg skal bruge en partner der skal kunne levere nogle simple Wordpress hjemmesider.

Hjemmesiderne skal sælges via mit site NemProgrammering.dk, hvor vi mådentligt har over 5000 unikke besøgende. De besøgende er hovedsagligt personer der gerne vil have / lave deres egen hjemmeside, og der er derfor et stort salgspotentiale.

Ideen er den, at der skal tilbydes en nem Wordpress løsning til mine besøgende. Denne løsning indebærer at vi klarer alt det besværlige for brugeren; altså køb af webhotel, domæne og opsætning af Wordpress hjemmeside på webhotellet osv. Brugeren skal kunne vælge mellem 4-5 unikke temaer, og skal så selv udfylde siderne med indhold.

Da løsningen kan standardiseres, skal prisen være 600-800 kr. (inkl. moms)

Brugeren kan lære selv at oprette sider og indhold ved hjælp af de 13 video guides vi tilbyder på Nemprogrammering.dk

Som partner skal du stå for design af temaer samt opsætningen af hjemmesiderne. Du skal tage imod ordre og udføre dem. Min rolle med Nemprogrammering.dk vil altså blot være at agere som mellemled, og henvise kunder til dig som partner (give dig leads). Derfor skal jeg også kun have en mindre procentdel af selve salget i kommission.

Jeg forstiller mig at du opstiller en kampagneside hvortil jeg kan henvise mine besøgende. På denne side kan kunderne se de temaer der kan vælges imellem og bestille dem. Du skal så oprette hjemmesiderne med webhotel, domæne osv. og derefter overdrage dem til kunden og tage imod betaling. Kunden kan så efterfølgende selv oprette indhold. Kunder kan søge hjælp og vejledning til videreudvikling af deres hjemmeside på NemProgrammering.dk

Har du spørgsmål så stil dem gerne her på tråden.

Vil du gerne byde ind som partner så skrive det også her på tråden samt i en PM.




Indlæg senest redigeret d. 28.12.2011 12:22 af Bruger #16529
1 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Var det evt. ikke noget at få udenlandsk arbejdskraft til at lave? Fx. en freelancer i indien, pakistan eller filipinerne, de er billige og super dygtige? Du lavet således bare en standard opgave til dem, som du vil arbejde sammen med, så laver de det for dig når du har behovet.



t