Feedback på hjemmeside

Tags:    hjemmeside

<< < 12 > >>
Ja, det er nok ikke den slags feedback man plejer at give - i må meget gerne skrive hvad i ville gør hvis i vandt i lotto :D
http://hvisduvandtilotto.dk/



11 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Vil du have man skal skrive det i denne tråd eller på din hjemmeside?



Skulle lige til at spørge om det samme.

Men hvis jeg vandt i lotte, havde jeg nok gået ned i tid på mit nuværende arbejde.

Købt et hus i udlandet, en lækker bil samt en båd. Givet nogle af pengene til min familie..

Ja der er en del ting man kan kan gøre med sådan et sum :)



Jeg er ikke helt sikker på jeg forstår formålet i siden?
Ja man kan skrive hvad man ville hvis man vandt i lotto ligesom reklamen, men forstår ikke helt hvad det skal bruges til.



Ville nok investere en del af pengene i aktier, og værdier.
- Og give en god del til velgørende formål, såsom folkekirkens nødhjælp, og andre mere langsigtede løsninger.

Og så ville jeg købe en ny computer..



I skal skrive på hjemmesiden tak :)




Jeg ville investerer nogle af dem, og købe en fed lejlighed.

Desuden er jeg enig med en af de andre kommentarer. Forstår ikke formålet med siden, desuden er den 'gule' baggrundsfarve utrolig grim, når den ikke får noget modspil af noget andet. Har du virkelig ikke tænkt dig at lave det så det ser godt ud, nu formålet er lidt flyvende!



Aha, jamen så skriver vi lige hurtigt på hjemmesiden :)

Godt nytår om 1 time og 20 min



En facebook app på en gul baggrund ?. Wow, det er jo nytænkning på højt plan :S.



Det er korrekt som John skriver. Gul er ikke verdens bedste farve at have som baggrund. Jeg forstår at det skal symbolisere lotto, men der må også være lidt brugervenlighed, og den farve er bare skriende



Hvad er formålet med siden? at teste en FB app?

Anyways... spiller ikke og synes det er spil af penge...Derfor kan jeg desværre ikke kommentere på din side og dermed give dig lidt gratis reklame via min facebook væg :S



Indlæg senest redigeret d. 02.01.2012 20:56 af Bruger #16529
<< < 12 > >>
t