Har du forstand på webservere? Du kan hjælpe en studerende blive færdig me...

Tags:    apache wordpress drupal

<< < 12 > >>
Hej,

Jeg er cand.merc studerende og er i forbindelse med mit speciale ved at undersøge behov indenfor webservere.

Jeg er derfor på udkig efter personer, der arbejder med webservere og håber du vil hjælpe mig, så jeg kan blive færdig med med min uddannelse :)

Dine svar er relevante for undersøgelsen, såfremt du beskæftiger dig med design, udvikling, implementering eller styring af websteder, web-applikationer eller web-indhold.

Du er enten selvstændig/freelancer og arbejder som ekstern konsulent for én eller flere virksomheder, eller også har du fast arbejde i en virksomhed.

Som tak for din hjælp deltager du i lodtrækningen om 1 af i alt 2 SuperGavekort fra Gavekortet.dk á 500 kr.

Spørgeskemaet tager under 10 minutter at besvare.

Du er meget velkommen til at sende dette spørgeskema videre til relevante personer i dit netværk.

Spørgeskemaet findes på https://survey.enalyzer.com/?pid=sugumi6d

På forhånd mange tak :)

Mvh.

Christian Christoffersen



Indlæg senest redigeret d. 31.12.2011 01:19 af Bruger #16912
Jeg ville gerne deltage, men stoppede halvvejs da jeg fandt ud af at dit spørgeskema generelt drejer sig om Microsoft og dets produkter.

Kunne du ikke skrive Microsoft, IIS i dine tags - såfremt andre linux folk som mig ikke spilder tid på det.

Microsoft sucks! Opensource vil altid være fremtiden!

Godt nytår



Specielt fordi at en Linux server stortset altid er at fortrække over en windows :)



Specielt fordi at en Linux server stortset altid er at fortrække over en windows :)


Bortset fra når den skal levere på en Microsoftbaseret teknologi såsom .NET, som mange jo bruger.
Verden er ikke så sort og hvid.

Men det kunne være interessant med et link til resultatet, når det er tilgængeligt. Jeg har udfyldt, selvom jeg er Linuxmand.



Besvaret :)