Programør søges til pos system (kassesystem som er i en computer)

Tags:    programmering

Hej jeg har opkøbt et program af et firma der er gået konkurs men har ikke fået programeringskoderne så det hele skal programeres om og den gammel licensen skal også udskiftes der vil være muligheder at få job bagefter som fast programør



Indlæg senest redigeret d. 03.01.2012 21:51 af Bruger #16975
hvilket sprog skal det programmeres i? eller hvis det skal være det samme som før, hvilket sprog var det programmeret i ?



hvilket sprog skal det programmeres i? eller hvis det skal være det samme som før, hvilket sprog var det programmeret i ?

Det skal være det samme før dog skal de være nogle små justeringer jeg ved ikke liget hvilket sprog det er kode tror det er HTML



man kan ikke kode en pos system i html (Hypertext Markup Language) :P, da html ikke er et programmerings sprog; men er en måde at formaterer tekst på :)... Men, hvis det er et online system, så er det nok snarer kodet i php eller asp.net eller nogle af de andre populære server sprog.

Men er dit system, hvad der svarer til en webshop og har du evt. en hjemmeside, så man kunne se hvad det var man havde med at gøre :) ?



Du kan se det på grafix4all på youtube



Hej jeg har opkøbt et program af et firma der er gået konkurs men har ikke fået programeringskoderne så det hele skal programeres om og den gammel licensen skal også udskiftes der vil være muligheder at få job bagefter som fast programør


Gør hvad du kan for at få koderne, dette er en kæmpe system at arbejde med hvis ikke du har noget. Jeg arbejder til dagligt med store systemer og kan godt lave dette system, men det er dælme op ad bakke med hensyn til funktionalitet - hvis man skal have det hele med ud fra video/preview. Det ser ud til der er et helt varekartotek også. (der er så en masse jeg ville lave om - når jeg ser videoen - for at lave det bedre).

Mit umiddelbare gæt er at det er lavet i Flash (måske silverlight) hvis det kører i en browser, ellers er det delphi/VB hvis det kører i windows.

Kontakt mig eventuelt på brian (a) greenweb.dk hvis du vil snakke mere om det og smarbejdsmuligheder.



Hej Brian har sendt dig en mail :)



t