Hjælp til Cookies i PHP

Tags:    cookies php

Hejsa folkens!

Nu er jeg på bar bund igen!
Det er ved at være et stykke tid siden at jeg har leget med både PHP og programmering generelt - mega øv!

Man glemmer jo det man engang har lært, og er kommet i klemme igen...

Jeg har lavet en Dropdown-menu, som jeg skal bruge til at ændre temaer med på min hjemmeside. Det hele virker hvis jeg gør det manuelt, men så skal jeg ind og ændre i filerne hele tiden, og det vil jeg helst ikke, hvis jeg kan få det til at virke fra min Administrator side.

Følgende stykke kode er fra filen Admin.php

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Som I kan se, er der 3 forskellige .CSS-filer som jeg har uploadet til mappen. Denne form sendes videre til adminprocess.php - og i den fil, er der følgende kode:

Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Der er selvfølgelig <?php og ?> i denne fil, men det er ikke medtaget her, da der også er andre functions, som i øvrigt fungerer fint - kan bare ikke få dette til at virke.. :(

Hvad mangler jeg?
Skal jeg have "Kaldt" formlen til denne fil, eller hvordan?

MVH
Aris Kuckovic



4 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 18 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
header og setcookie skal køres i en bestemt rækkefølge.

setcookie er en header funktion. Dvs. den skal kaldes før enhver form for output til browseren.


http://www.php.net/manual/en/function.setcookie.php#96251



Prøv at udskrive din cookie til browseren, for at se om den indeholder det den skal.

Fold kodeboks ind/udKode 




Nu har jeg så flyttet php koden til admin.php, og lagt den øverst oppe - nu melder den ingen fejl, men den ændrer desværre heller intet når det kommer til min stylesheets.





Jeg gav op til sidst.
Jeg lavede det med MySQL i stedet :)
Nu virker det fint - skal godt nok ha' leget med Cookies igen, det er dæl'me længe siden.

Mange tak for din hjælp Michael...

MVH
Aris Kuckovic



t