Internet Explorer problemer

Tags:    ie8 html5 css3

<< < 12 > >>
Hej, jeg har problemer med Internet Explorer 8, og måske også andre versioner.

Ved godt der er nogle ting i HTML5 og CSS3 der ikke fungere i alle browsere, men jeg er lidt ligeglad med det, da det kun er et par visuelle effekter i sidehovedet. Bare jeg kan få det til at se nogenlunde ud, er jeg glad.

Når jeg ser sitet i IE8, fylder baggundsbilledet ikke hele sidehovedet ud.

Mit site

Jeg har prøvet at få det til at fungere bare en smule ved at bruge dette:
Fold kodeboks ind/udHTML kode 



Koden der er problem med.
Fold kodeboks ind/udHTML kode 






Og mine css filer:

reset.css
Fold kodeboks ind/udCSS kode 


main.css
Fold kodeboks ind/udCSS kode 


Jeg sidder selv på Xubuntu, og har installeret Firefox, Opera og Chrome, men har ikke mulighed for at teste sitet i Safari eller IE. Jeg har lånt en vens computer en gang imellem for at teste det i IE8.

Hvis der er nogle der har mulighed for at se det i Safari og i hhv. IE7, IE8 og IE9 ville det være fedt med en "rapport".



Indlæg senest redigeret d. 29.01.2012 18:33 af Bruger #10114
14 svar postet i denne tråd vises herunder
5 indlæg har modtaget i alt 27 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
@scootergrisen, browserstack er overlegen da det er en slags vm og ikke bare screenshots. Det koster dog et symbolsk beløb efter den første time.


100 kroner om måneden det ville jeg ikke kalde et symbolsk beløb.



self. http://browsershots.org/ - havde glemt den,, brugte den meget for nogle år siden :p

Tak for svarene.



Er adobe browserlab gratis at bruge ?

På deres hjemmeside står som om at det er gratis indtil 12 April 2012.




Adobe's browser lab er gratis, men kommer til at koste et medlemskab af CS Live med mindre man har en Adobe CS pakke. "Final pricing of for-purchase subscriptions is to be determined, but is currently estimated at US$19.99–$29.99 per month or US$199–$299 per year." - Citat https://browserlab.adobe.com/en-us/faqs.html#cslive_cost

Jeg mener stadig at browserstack er den bedste mulighed. $19 for en måned uden begrænsning - eller $24 for 10 timers test fordelt over et halvt år. 100 kroner om måneden er ikke værd at snakke om i forhold til det besvær det sparer os :-)



<< < 12 > >>
t