Hvad tjener Udvikleren penge på?

Tags:    udvikleren.dk

Hej Allesammen,

Tænkte lige over hvad mon Udvikleren tjente penge på.
Det er jo ikke ligefrem store annoncer der sætter sit præg på designet.

Med venlig hilsen,
Asker



6 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Nu har siden jo eksisteret i årevis - så vidt jeg ved blev den i hvert fald i en årgang hostet af noget sponsoreret hosting - så det har jo hjulpet på udgifterne.

Derudover tror jeg egentlig også at Kasper ser det meget fint som en fin måde at hjælpe det community som han udvikler en del produkter til (tekst/kode editore) en hel del - og i den ombæring er det jo selvfølgelig en fin del "gratis" reklame han kan få spredt her for det :)

Alt i alt - ikke alle sider på nettet behøver at være super onde ved at sprede og smide reklamer i hovedet på en til højre og venstre, og det er bare lækkert at kunne opholde sig på et af de steder :)



Mit bedste gæt er annoncering. Nok også noget via alt det indhold som stammer fra Version2.



Mit bedste gæt er annoncering. Nok også noget via alt det indhold som stammer fra Version2.


Jamen kan du se nogle bannere? :-)
Det er jo ikke mange hits de historier får fra Version2.



Ja der er bannere i toppen af udvikleren. Dog ikke på hvert hit.

Eller også var der engang, kan huske at have set det.

EDIT:
Der ligger dette i kildekoden.
Fold kodeboks ind/udHTML kode 




Indlæg senest redigeret d. 01.02.2012 21:54 af Bruger #15754
MBs fund i kildekoden tyder på at der er mulighed for annoncering, men at der ikke er nogen annoncører i øjeblikket - jeg er i hvert fald ikke støt på nogen i de par dage jeg har været aktiv på det sidste... Uanset hvad, så tror jeg aldrig at Kasper har tjent store penge på siden :-) I hvert fald ikke når man trækker arbejdstimer og driftsomkostninger ind i regnskabet.

For øvrigt tror jeg heller ikke, at det er det der er motivationen...



MBs fund i kildekoden tyder på at der er mulighed for annoncering, men at der ikke er nogen annoncører i øjeblikket - jeg er i hvert fald ikke støt på nogen i de par dage jeg har været aktiv på det sidste... Uanset hvad, så tror jeg aldrig at Kasper har tjent store penge på siden :-) I hvert fald ikke når man trækker arbejdstimer og driftsomkostninger ind i regnskabet.

For øvrigt tror jeg heller ikke, at det er det der er motivationen...


Tror skam heller ikke han er ude på at tjene store penge.

Men nu var det bara fordi det er atypisk at en side, som denne, ikke har nogen annoncer. Specielt i disse tider.



t