Webprogrammør php med flair for design søges

Tags:    php opslag

<< < 12 > >>
I forbindelse med, at seasonemployment.com er under opstart søger vi nu en webprogrammør (php) med flair for design.
Projektet går ud på, at du vil være med fra opstart af firma på nettet, der skal fungere, som en jobdatabase for unge på nettet.

Dvs. webprogrammering (php), database, design skal du kunne finde ud af. SEO vil være en xtra fordel.

Er du den rette og mener du, at du kan bære denne opgave så vil du får ejerandel (25%) af hele firma. (som løn). Da der er tale om, at der må på beregnes daglig opdatering af hjemmesiden.

Markedsføring er der allerede styr på.

Skriv venligst til mig på

sanderpennerup@hotmail.com

Ps.
Jeg er fra indre Kbh.



Dit indlæg ville virke lidt mere seriøst hvis du havde udfyldt din brugerprofil korrekt. Eller er du virkelig 106 år gammel?



det er da irrelevant :-)??



Det er ikke irrelevant.

Hvis du skulle overtale mig til at blive en del af dit projekt skulle du for det første pitche det meget bedre.

Umiddelbart virker den eneste belønning, andelen i virksomheden, MEGET uinteressant. Det er bedømt ud fra din præsentation...

Hvordan løser din side et problem som http://www.ungarbejde.dk/ ikke gør?



ungarbejde srb med en helt anden målgruppe

Belønningen består i, at man får andel af firmaet. Samt løn på et givent tidspunkt, som jeg selv. Jeg sidder selv dagligt og vil også i fremtiden dagligt svare unge i hele Europa via Facebook vedr. om hvordan de søger job forskellige steder. Dette får jeg ikke selv løn for, som det er nu.

Ud fra den korte fremlæggelse jeg også har skrevet her inde (første gang på Amino) fik jeg mere end 60 henvendelser fra iværksættere. Der ud over også henvendelse fra tv produktionsselskab s-tv, div. rejseburauer, samt andre firmaer, der har med unge, at gøre pga. målgruppen, der rammes via min ide ikke på andre måder bliver ramt i hele verden.

Men desværre ikke fra én eneste webprogrammør.

Er du da webprogrammør Gustav? :-)



Indlæg senest redigeret d. 08.02.2012 18:22 af Bruger #17045
Måske du får mere held med at søge støtte fra en fond, så kan du hyre en programmør. Når der så er et produkt, og pengene løber op, kan du jo lokke vedkommende til at blive med en andel.

Så'n rent lavpraktisk, er det ret svært at se hvad dit projekt går ud på.

"Projektet går ud på, at du vil være med fra opstart af firma på nettet..." (og her stod jeg af) :) Det er vel ikke det projektet går ud på? Projektets formål er vel noget helt andet?



Se det var straks en bedre præsentation. Jeg går ud fra at idéen er at formidle sæsonjobs til unge rejsende på tværs af nationer - fx vinplukke-job i frankrig - men det får du alligevel heller ikke nævnt.

Men, som Michael siger, skal du nok ikke regne med at få nogen videre kompetent web-udvikler på projektet uden betaling. Dem der kan finde ud af noget, har som regel nok i det arbejde de får penge for. Og når det er et usikkert projekt - hvor man ikke ved om man får noget udbytte- så er det ikke ret attraktivt.

Jeg tror ikke på at der ligger den store fortjeneste i dit projekt. Siden er et niche produkt - ergo vil reklame være svært at gøre til en reel indtægtskilde. Og jeg har svært ved at se hvordan siden skulle opkræve betaling uden samtidig at forhindre sin egen udbredelse.

Derfor må du, hvis du vil have realiseret din plan skyde nogen penge i projektet på egen hånd, eller satse på at finde en bekendt der kan gøre det som en tjeneste. Alternativt pitche din idé for en udvikler på en sådan måde, at han kommer til at brænde for projektet i samme grad som dig selv. Eller leve med et dårligere produkt lavet af en middelmådig karl-koder som ikke kan få projekter der giver betaling ;-)

Jeg synes idéen er ret fed - hvis jeg da har forstået den rigtigt. Og der er jo tydeligvis en interesse for den - det ses på den respons du omtaler. Men, der er stor forskel på at have en løsning til et problem og at finde ud af at profitere på den.

Held og lykke med projektet - og lad dig ikke gå på at mit brok. Jeg mener det slet ikke så slemt - folk har det med at tage min kritik lidt tungt - derfor denne disclaimer :-)



Til Michael og Gustav.

Jeg er generelt ikke meget for konkret, at fortælle om hvad et givent projekt konkret går ud pga. der jo så potentielt er andre, der snupper ideen.

Vedr. "vin-plukker i Frankrig" så har du fat i noget der Gustav, men det er dog ikke det det går ud på. Da sider, som fx. eures.dk allerede tager sig af sådanne ting.

Webprogrammør skal bruges til, at opstarte hjemmeside i samarbejde med mig. Programmør skal kunne formidle mine ideer og tanker i samarbejde med mig ned på en hjemmeside, der er brugervenlig.

Projektet går ud på, at jeg vil lave et firma på nettet, der er en jobdatabase på nettet med henblik på, at formidle kontakten mellem a-b. I det her tilfælde unge i hele EU/(potentielt i hele verden) og restauratører i festbyer i EU. Ikke kun restauratører men også alle virksomheder i festbyer (sommer/vinter)(hele året rundt fx Gran Canaria), der bruger unge som arbejdskraft (vandlande, go-cart baner, vandsportsaktiviteter etc.) Jeg ved fra egen erfaring, at der er et kæmpe behov på verdensplan for, at et firma kan formidle kontakten til fx. bar, diskotek, restauranter nede i festbyer i EU. Og omvendt er der intet firma hvor en restauratør kan gå ind og finde lige netop DEN medarbejder fra et givent land, som han søger (fx. en dansk promoter, en tysk bartender, en græsk kok osv). Som det er nu og som det har været de sidste 12 år jeg har arb. i Lloret de mar i Spanien. Så er det et spørgsmål om, at have personlige kontakter og selv ringe nede til byer syd på for, at spørge om job. Unge møder bare op på må og få og håber på det bedste. Restauratører tager bare hvad, der møder op og håber på det bedste. Men jeg ved fra mig selv pga. jeg er dansk og kan tiltrække ALLE danskere, der hvor jeg arbejder bare fordi jeg er fra DK, at så vil arbejdsgiver gerne betale det xtra i løn for, at få rette medarbejder. I al denne tid har jeg altid undret mig over hvorfor, der ej er et firma, der tilbyder en sådan service. Som det er nu kan man kun prøve heldet via Google via lokale hjemmesider i div. lande, som en given bar fx. har lavet. Men intet firma hvor alle lande er samlet under et findes.

Ydermere ved jeg fra Facebook, at pga. jeg for sjov skrev, at jeg kunne skaffe dj venner jobs på Ibiza og i Alanya, er der et kæmpe marked for djs og kunstnere, der søger arbejde i andre lande end deres eget. Og omvendt ved jeg, at diskoteker ww. intet sted kan lede efter unge, der vil arbejde som djs. En god dj ven af mig sagde direkte: "hvis jeg laver denne hjemmeside, vil den kunne fungere som en online manager for alle djs i verden og for alle kunstere". Det vil udradere fænomenet manager. En manager tager ofte 20% i kommission. Dette vil en dj el. kunstner altså kunne tjene mere ved, at bruge denne hjemmeside.

Men dette er blot en undermenu på en given hjemmeside. Ligesom, at hjemmeside også skal indeholde "guideskole" for unge, der ønsker, at arbejde udlandet (dette ønsker Ecart ski, at være med inde over samt en undermenu hvor unge piger kan blive showdansere på klubber i hele EU/verden og hvor seasonemployment så sender showdansere ud til festbyer.

Indtjene skal komme fra 3 ting:

Brugerbetaling (symbolsk beløb fx 100 kr pr år.).
Restauratørbetaling (symbolsk beløb).
Reklameindtægt.

Jeg har oprettet div. grupper på Facebook for sjov der har med arbejde i en festby, at gøre... og vupti.. folk strømmer ind i disse grupper i håb om, at de kan søge arbejde der. Ergo jeg ved jeg har fat i det rette.

Ydermere kan siges, at jeg har haft nævnt ide over for Jesper Buch (just-eat stifter), der mener, at denne ide potentielt er en millionforretning pga. noget lign. ikke findes i hele verden.

Her med en lille teaser ekstra :-)

Mvh.

Sander Pennerup



Hvis Jesper Buch mener at det er en potentiel millionforretning, så havde han 100% sikkert smidt nogle midler efter din ide......

Hvad hedder den facebook gruppe du har lavet, hvor folk strømmer til?

Grunden til folks mistro herinde er, at et opslag som dit ikke er unormalt og det er altid en programmør der skal kode mange hundrede timer der skal lave alt gratis og man kan ikke rigtigt gennemskue hvad ophavsmanden skal bruge af tid til gengæld.

Hvis du seriøst tror på, at det er en millionforretning så køb dog en programmør til det.



Indlæg senest redigeret d. 09.02.2012 12:52 af Bruger #9814
Jeg synes idéen er fed. Men jeg ville ikke sige ja til projektet... Som Brian siger, så vil gode idéer til bæredygtige startups som regel være nemme at rejse midler til. :-)

Du har en god idé - ingen tvivl om det - men din forretningsplan er for tynd.



Jeg tillader mig at have en vis skepsis overfor et oplæg til gratis arbejde*, når trådstarter lægger ud med ikke at ville opgive sin alder, og bruger ord som "xtra" i sit oplæg.

*=Jeg siger gratis, selvom en andel i firmaet er lovet -- for indtil projektet når det forjættede land, hvis det gør, er det arbejde der ikke giver mad på bordet. Altså arbejde, der skal balanceres med en anden indtægt.



<< < 12 > >>
t