GamingCircuit.com

Tags:    website

<< < 12 > >>
Hej alle!

- Jeg er nu igang med et stort projekt som kaldes GamingCircuit.com
Navnet kommer fra Gaming, som indebærer at siden har noget med spil at gøre, og Circuit betyder at det går lidt ind i ledningerne, altså det mere advancerede.
Siden er lidt ligesom den de fleste kender, http://gamebanana.com/
Dog er denne side ikke kun for HL2 Launcheren, men for alle spil!

Jeg tror på at der kan ligge meget potentiale i at starte det her op. Jeg tror der kan komme mange besøg, og så videre. Her er en lille forsmag på designet.

http://gamingcircuit.zymichost.com/

- Har ikke givet mig ind i domæne og webhost endnu, da jeg først vil vide om dette kan blive seriøst.
Er der nogle der ude, som vil gå ind i dette projekt med mig?

- Pascal



20 svar postet i denne tråd vises herunder
11 indlæg har modtaget i alt -11 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du bliver i øvrigt også nødt til at komme op med et originalt design. Det går simpelt hen bare ikke at bruge et af de gratis templates som findes derude hvis du virkelig vil tiltrække besøgende. Jeg kunne genkende det med det samme, og det tog ca. 2 minutter at finde det: Live Preview Template 72



Indlæg senest redigeret d. 11.02.2012 00:48 af Bruger #17052
STOOOOOOOOP.

Hvorfor nu alt det table halløj?
Lav det nu i nogle divs. Det fungere langt bedre.





Det er jo ikke første projekt som Pascal har været her inde på udvikleren med som han vil have andre med i. Ret tydeligt at han ikke gennemfører det han starter. Total useriøst og lad være med at bruge 2 minutter på hans projekter.



Næææh, hvor modent.



Det er meget muligt det kan ændres.

Men helt ærligt, din salgsværdi i det du slår op, er ikke særlig godt. Du sælger dig selv og dit projekt rigtig rigtig dårligt.
Jeg kommer sådan til at sidde og tænke på "Gider han egentlig at lave det her, eller er han bare ude for at finde en der gider lave det for ham?".

Uanset hvad projekt man laver, så skal folk høre at du er passioneret omkring det og virkelig ønsker at lave det her.


Jeg tror på at der kan ligge meget potentiale i at starte det her op. Jeg tror der kan komme mange besøg, og så videre.


Hvorfor tror du det, hvad bygger du din antagelse på?
Hvorfor tror du der kan komme mange besøg?
Også videre? Hvad er også videre?

Du skal være skarp i din udmelding, det er dig der vil have sat noget i værk, det er dit projekt.

Til sidst så falder jeg over:

Har ikke givet mig ind i domæne og webhost endnu, da jeg først vil vide om dette kan blive seriøst.

Da jeg først vil vide om dette kan blive seriøst? - Tror du så selv på projektet? Det lyder nemlig ikke sådan.

Det er altså vigtig at du tænker over hvilke signaler du sender til folk når du laver et opslag, hvor du vil have dem med ind over.

Alt dette er blot stof til eftertanke og er ikke kritik som sådan af dig og dit projekt, men er derimod konstruktiv kritik.






Jeg skulle lige se på trådens start altså dato og sikre mig at jeg ikke tog en tråd frem fra 1998.

Der er ingen der bruger table efterhånden.
Designet er uddateret, der er intet spændende ved det og det er ikke særlig godt lavet.

Du vil gerne skabe noget perfekt der skal trække kunder ind, så skal der altså lidt mere planlægning og overvejninger og ikke bare sætte et eller andet template op og håbe på det bedste.





Nej nej nej nej....

Lav dit eget design, det der det holder simpelthen ikke, det ligner noget en noob fra counter strike har lavet til sin klan...



Lokalteknik har ret, du bliver nød til at planlægge hvad det er du vil og hvordan du vil opnå det. At du bruger tables i stedet for div, vil skabe problemer i de forskellig browser senere hen, og dette vil du kunne se.



Pascal du skal ikke blive sur, vi kommer med konstruktivt kritik, selv om nogle kan være lidt mere grove i den end andre. Du skal bare tage alle de råd du kan til dig og gøre det bedre du kan..



Pascal - vi har brugt meget tid & arbejde på at få ting til at lykkedes for dig, så nu synes jeg godt du kan vise os at du gennemføre et projekt, så vi i det mindste ved det ikke er nyttelyst det vi sidder og servere for dig :-)

Tag ikke kritik ilde op, men gør det tværtimod til noget positivt & lær noget af det.

Det er sådan jeg blev bedre.



<< < 12 > >>
t