Hjælp til Wordpress-template

Tags:    wordpress css template html

Hej allesammen,
Jeg er ved at lave en side i wordpress og har fundet et template som jeg vil bruge. Der er dog et enkelt problem, som jeg ikke troede ville være så kompliceret - men men... :-)

Som det kan ses her http://spillersmart.dk viser den pt. 3 videoer pr. række. Det vil jeg gerne have ændret til 5. Jeg ved simpelthen ikke hvordan. Jeg har kigget i css-filen og prøvet at ændre en masse, men det lykkedes mig aldrig at få den til at spytte mere end 3 videoer ud pr. række.

På forhånd tak :-)



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Enten se i indstillingerne for det plugin du benytter, ellers må du ud og rodde i PHP koden. At ændre det med CSS burde kunne lade sig gøre. Men CSS er ikke det rette værktøj til den opgave.



Du have en div der omkranser dine video thumbs: <div class="postcont"> den skal du ændre width på.. Til sådan ca ~1000px.

I din template bliver der efter hver 3. video thumb indsat: <div class="clear"/>

Den skal du have ændret til hver 5.

Edit: de divs der er uden om postcont, skal også have forøget bredde, hvis du vil bibeholde baggrunden.



Indlæg senest redigeret d. 13.02.2012 10:54 af Bruger #955
Mange tak for svarene. Som I kan se, spiller det mere eller mindre nu :-) Jeg har dog et sidste spørgsmål. Det volder mig lidt problemer at få centreret de 5 "bokse" på forsiden (uden at det gælder overskriften). Er der et html-geni der lige umiddelbart kan se hvad der vil gøre tricket?



Du skal have en container der omkrandser dine videoer, som kun lige præcis har samme bredde som de 5 videoer tilsammen.

Den skal så have sat left og right margin til auto. Så bliver det centreret.



Mange tak for svarene. Som I kan se, spiller det mere eller mindre nu :-) Jeg har dog et sidste spørgsmål. Det volder mig lidt problemer at få centreret de 5 "bokse" på forsiden (uden at det gælder overskriften). Er der et html-geni der lige umiddelbart kan se hvad der vil gøre tricket?


Prøv evt. at lave en ny div class i din css som center indholdet af div'et. Så sætte du div tag omkring koden til de 5 videoklip.



t