Børnesko online- hvad skal der til, før du tør købe?

Tags:    feedback

Vi sælger børnesko online med stor success, men ved også at der stadig er mange som ikke tør begive sig ud i at bestille sko på nettet - og måske slet ikke sko til børn.

Ville du købe sko på nettet og hvis ja, kunne du så finde på at shoppe hos Link?

Vi beskriver altid bredden på skoene samt oplyser de indvendige skomål som vi selv måler med måleinstrument. Ville du ønske at vi havde yderligere oplysinger end disse og hvilke?

På forhånd tak for hjælpen.



10 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Jeg er en person som ikke handler tøj på nettet.
Jeg har det sådan at se og vide hvordan det ser ud er desværre ikke nok for mig, jeg skal have det på før jeg beslutter mig om at købe det. og det samme gælder selvfølgelig til mine børn.

Der er og bliver desværre nogle som mig du ikke vil kunne få overbevist..



Hvorfor hedder logoet MilkyWalk og URLen Kidsshoes.dk

tryghed og troværdighed er dine nøgleelementer. troværdighed skaber du ved klar i mæglet. MilkyWalk og kidshoes skaber ikke troværdighed.



Hej Kristine,

Jeg tvivler på at dette er det rette forum at spørge om dette, der skal du nok nærmere begive dig ind på Amino.dk eller noget lignende.

Dette forum er mere om selve processen at designe programmer, websider og andet teknisk relateret.

Held og lykke med at få svar på dit spørgsmål! :)

Mvh. Andreas Voss



Selvom man har målt fødderne og har købt de sko der passer til målene kan man alligvel være ude for at skoene ikke helt passer. Derfor er det vigtigt at man kan få lov at prøve dem og bytte dem på en nem måde. Jeg synes ikke det fremgår af forsiden hvordan man bærer sig ad hvis man vil bytte skoene eller fortryder købet. Hvis det klart fremgår af forsiden, tror jeg det vil gøre folk mere trygge.

Ellers er det en flot og god webshop du har :-).



Hej Kin og Andreas

Tak for svar.
Er fatktisk ved at arbejde lidt på det med trygheden på forsiden.
Kender godt Amino, faldt bare lige over dette forum:-)

Tak begge to.

Kristine



Ja ja, dårlig reklame er bedre end ingen reklame......



Hej Michael

Du har helt ret...Vi har skiftet navn, men turde ikke ændre URL. Var bange for at miste vores placeringer i søgemaskinerne. men vi bør måske gøre det og få en redirect fra kidsshoes.dk til milkywalk.dk...

Tak for skubbet, tror vi ændrer det:S



Hej Kristine,

Det burde ikke være noget problem at skifte domæne. Sørg blot for at de gamle sider laver en 301 redirect til de nye. Der er vist også et værktøj i Google Webmaster Tools der kan hjælpe dig med at fortælle Google at du har flyttet domænet, men det er ikke et jeg selv har eksperimenteret med :)

Mvh.

Kasper (TSW)



For at have flere kunder, måske du/i skal tilføje et telefon nummer i stedet for kun at bruge mail eller kontakt formular. En anden ting er at jeres logo ordet milky forsvinder i baggrunden, dette skal frem idet det er jeres logo.



Logoet skal rettes..



t