Facebook Comment box

Tags:    facebook facebook-api php

Hej Alle, er der nogle der kan hjælpe mig med Facebook comment. Har prøvet at gøre som de siger inde på facebooks egen side, og det hele virker så let. Men mine beskeder bliver ikke slået op på brugeren side??

Håber nogle kan hjælpe, har snart prøvet alt synes jeg..

Mvh, Andreas



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Kan du uddybe lidt? Ellers kan vi desværre ikke hjælpe dig...
Hvad mener du med kommentare? Er det noget til en facebook-side? Er det noget du udvikler?





Det er til min egen hjemmeside, hvor jeg vil implementerer facebooks comment boks,som er her:

http://developers.facebook.com/docs/reference/plugins/comments/

Men hvis jeg følger denne guide, kan jeg sagtens få boksen på min side, og kan godt skrive kommentarer, som også ligger på min side, men de skrevne kommentarer bliver ikke vist på brugerens news feed, som er hovedmålet implementeringen af denne.

Håber det giver lidt mere mening? Ellers bare spørg..

Har måske fået det til at virke, virker som der lå noget i mine cookies. Vender lige tilbage hvis det ikke virker..

Tak




Indlæg senest redigeret d. 21.02.2012 22:31 af Bruger #16635
Okay. Sådan. Nu ved du at du skal inkludere det til næste gang.

Desværre ved jeg intet på dette område. Har kun lavet et script til delning af side og sådan lidt :)



Har du læst den side du selv linker til?

Distribution: Comments are easily shared with friends or with people who like your Page on Facebook. If a user leaves the “Post to Facebook” box checked when she posts a comment, a story appears on her friends’ News Feed indicating that she’s made a comment on your website, which will also link back to your site.


Antaget at du har implementeret det som guiden viser, så er det den mest oplagte årsag.



t