Frivilligt arbejde søges til opstart af nyt selskab.

Tags:    html grafik php mysql javascript

<< < 12 > >>
Hej kære Udviklere.

Jeg har taget skridtet videre og har nu bestemt mig for at starte et firma eller selskab, som skal tilbyde hjemmeside opsætning, programmering og udbyde en BMS/CMS løsning som er vores egen.

Firmaet er navngivet Sirra, domænet er købt (www.sirra.dk), men nu mangler jeg bare et par frivillige hænder som kan hjælpe mig med at få det hele på benene.

Kompetencer som jeg vil værdsætte:
Kendskab til HTML, Javascript, PHP, MySql, jQuery og evt. et grafisk plan, man behøver ikke kunne det hele, hvis du kan en af de nævnte sprog, så kontakt mig i 'comments' her på UV.

Første kunde står klar.
Sirra er allerede blevet kontaktet vedrørende opsætning af noget PHP login og andre udvidelser, dette projekt vil 'de-frivillige-ansatte' også komme til at medvirke i, hvis de har lyst og mod, det der tjenes når opgaven er udført, vil blive uddelt til alle de ansatte hos Sirra, også de frivillige, som har medvirket i opgaven.

Vi håber at du finder opgaven spændende, skriv endelig her under og hør nærmere, spørg hvis du mangler information om arbejdsopgaver eller andet, der vil sikkert også blive noget at skrive på dit CV.

Christian Pedersen
Direktør, hos Sirra.
Hp@sirra.dk
+45 21558954



Indlæg senest redigeret d. 29.02.2012 15:07 af Bruger #17085
19 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Udviklere - Hvorfor giver vi sådan en tråd så meget opmærksomhed, når vi alligevel ikke har noget konstruktivt at sige om den (da tråden heller har noget konstruktivt budskab). Lad os dog ignorere disse tråde, eller bare lade een skrive en post om at udvikleren.dk generelt ikke er noget sted for disse og lignende projekter med "frivillig" arbejdskraft.



@scootergrisen: Og hvorfor smide en ligegyldig tråd til toppen igen?



Indlæg senest redigeret d. 05.03.2012 18:37 af Bruger #9814
Og din mor står stadig som ejer af domænet........ :lol:



Ja Brian, det skulle gerne blive ændret senere i dag :-D



undskyld, men jeg forstår ikke helt ideen ...



Har du allerede flere opgaver end du selv kan klare siden du mangler folk, eller hvad er det du skal lave?



Christian har for et stykke tid siden haft et andet "projekt" oppe på udvikleren.dk som måske gik i vasken og hvor alle skulle lave det hele for ham. Men det kan han jo nok selv fortælle mere om.



Tommy: Nej Tommy, hehe, der er kun en opgave, men det er nu mere for at i kunne få lidt for at hjælpe til :-)

Brian: Det gik ikke i vasken, gav ideen videre til en ven fordi jeg ikke mente at det med en avis var mig, vil hellere hjælpe andre :)



Indlæg senest redigeret d. 25.02.2012 17:23 af Bruger #17085
Christian har for et stykke tid siden haft et andet "projekt" oppe på udvikleren.dk som måske gik i vasken og hvor alle skulle lave det hele for ham. Men det kan han jo nok selv fortælle mere om.


For mig ser det også ud til, at det er andre der frivilligt skal lave opgaven, mens de "ansatte" i Sirra "tjener" pengene. Hvis de kan kører, syntes jeg det er en SUPER ide. Sådan et selskab vil jeg også starte ^___^ måske endda 2 af dem.



Dan: Tak for tippet, det er formuleret lidt bedre nu :)



<< < 12 > >>
t