Antal gange online under udvikler profil. Bug?

Tags:    udvikleren.dk

Den her er nok mest rettet mod Kasper, men det ville jo være fint at få input fra andre for at se om det kun er et isoleret tilfælde.

Jeg har opdaget at min antal gange online tæller er lidt off. Den står i skrivende stund på 16 på min profil, og det har den gjort i en uge i hvert fald - og den tæller generelt ikke helt nok.

Jeg har været aktiv herinde siden 27 januar, eller noget i den stil - og jeg har skrevet 230 posts. Jeg har været bruger i 43 dage - det er et login cirka hver 3. dag. Derudover skulle jeg have skrevet 14-15 posts per login. Så offensiv er jeg heller ikke...

Mit personlige gæt ville være at jeg i 4 ud af 5 dage er på 2-3 gange om dagen, og at jeg som regel skriver et par indlæg per gang.

Det er ikke den vigtigste information eller statistik, men den er da lidt misvisende i sin nuværende form.

Er jeg den eneste?

Det kan jo muligvis skyldes at den tæller logins, og at jeg har sat den til at huske logins.

Edit: jeg har lige testet ovenstående tese, og den tæller faktisk bare antal logins... Never mind i guess :)



Indlæg senest redigeret d. 11.03.2012 13:37 af Bruger #17015
t