Menu

Tags:    visual-basic

User
Bruger #290 @ 27.09.01 17:10
Hje jeg kan alser ikke finde ud af og lave en menu i toppen menuen skal have Filer, Rediger og Hjælp i Filer menuen skal der være Åben, Luk, Gem og Gem som i Rediger menuen skal der kun være rediger og i Hjælp menuen skal der kun være Hjælp TAK FOR HJÆLPEN!!



5 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 4 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Hje jeg kan alser ikke finde ud af og lave en menu i toppen menuen skal have Filer, Rediger og Hjælp i Filer menuen skal der være Åben, Luk, Gem og Gem som i Rediger menuen skal der kun være rediger og i Hjælp menuen skal der kun være Hjælp TAK FOR HJÆLPEN!!</quote>


Du højreklikke et tomt sted på formen, og vælger menu editor.


Her skriver du så Filer i caption feltet
og mnuFiler i name feltet


så laver du den næste menu der skriver du så

Åben i caption feltet
og mnuAaben i name feltet

så skal du vælge de to priker så der i liste feltet nu står

Filer
..Åben


du tilføjer så luk gem og gem som , som åben
og rediger som filer
og undermenuen rediger som åbn

og hjælp som filer
og undermenue som åbn


når du så er færdig skule det store hvide feltet or nede gerne se nogenlunde sådan herud

Filer
..Åbn
..Luk
..Gem
..Gem Som
Redgier
..Redgier
Hjælp
..Hjælp

Håber du kunne bruge det til noget!

mvh.
Thomas Christensen :D

P.S. det ville være rart hvis du en anden gang lige tjekke din bedsker for tastefejl/stavefejl inden du sender dem!



User
Bruger #75 @ 28.09.01 17:27
<quote>P.S. det ville være rart hvis du en anden gang lige tjekke din bedsker for tastefejl/stavefejl inden du sender dem!</quote>

Jeg ved ikke om det er for sjov, men:

"...Du højreklikke et tomt sted..."
"...så skal du vælge de to priker så der i liste feltet nu står..."
"...når du så er færdig skule det store hvide feltet or nede gerne se nogenlunde sådan herud..."

og ikke mindst:

"...anden gang lige tjekke din bedsker..."


Med venlig hilsen

Mikkel Bøg Clemmensen
mt.clemmensen@vip.cybercity.dk




>>P.S. det ville være rart hvis du en anden gang lige tjekke din bedsker for tastefejl/stavefejl inden du sender dem!
>Jeg ved ikke om det er for sjov, men:

Hehe ja ærlig talt! Her må ordsproget "Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus" være ganske passende :D

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster



<quote>>>P.S. det ville være rart hvis du en anden gang lige tjekke din bedsker for tastefejl/stavefejl inden du sender dem!
>Jeg ved ikke om det er for sjov, men:

Hehe ja ærlig talt! Her må ordsproget "Man skal ikke kaste med sten når man selv bor i et glashus" være ganske passende :D

--
Mvh.

Kasper (TSW)
Webmaster</quote>

Sådan noget sker når man skriver meget lange beskeder,
i starten går det jo meget godt med at tjekke dem for fejl, men til sidst bliver beskederne
så lange, at man ikke gider at tjekke dem, selv om jeg gjorde mig meget umage med
at tjekke for fejl, er der aligevel sneget sig et par ind, som ikke skulle have været der.
Det sker når jeg skrive for hurtigt og jo længer beskederne er, jo hurtigere skriver jeg for at gøre dem hurtigere færdige.
Men så sker det ofte der sniger sig et par tastefejl ind.


mvh.
Thomas Christensen:D

P.S. Denne besked skulle være fejlfri!

Skullle!
---------




User
Bruger #395 @ 28.09.01 22:52
<quote>
P.S. Denne besked skulle være fejlfri!

Skullle!
---------
</quote>

Det er den bare ikke. Nåh, men lad os nu glemme det... :)



t