Kort foredrag: HTML5 Hot stuff - edge features

Tags:    html5 javascript

Jeg tænkte at jeg lige ville dele en fin lille video med jer - så har i noget til morgenkaffen. Selve foredraget varer et lille kvarter, suppleret med spørgsmål fra publikum hvis man har lyst til det også.

Foredrags holderen er Paul Irish, som arbejder med Developer Relations på Googles Chrome Team, og som blandt andet bidrager til html5boilerplate, modernizr og jquery.

I får lige hans tweet fra i aftes, med linket:

A quick 13min talk at SXSW. Demo-ful of CSS Regions, Filters, Fullscreen, Camera access, WebRTC, lots more: http://www.youtube.com/watch?v=zH5bJSG0DZk#t=6657s


God fornøjelse og glædelig torsdag morgen.

(Det er en del af en små 3 timer lang video, men linket fører jer lige til starten af hans foredrag.)



Indlæg senest redigeret d. 15.03.2012 02:26 af Bruger #17015
Med gråvejr fra morgenstunden bløder dit indlæg op

Offtopic, men lidt aktuelt fra egne himmelstrøg. Seneste download:
ANUGCast #157 JavaScript Best Practices med Morten Pedersen del 1 af 2



Indlæg senest redigeret d. 15.03.2012 08:41 af Bruger #17086
Jeg kan da slet ikke vente til alt dette bliver så standartiseret at man kan bruge det i større webapplikationer :-)



Jamen det er jo Paul Irish, herlig fyr, også ham der står bag Modernizer, HTML5Boilerplate og så har han hvis også været med i jQuery holdet.



Jamen det er jo Paul Irish, herlig fyr, også ham der står bag Modernizer, HTML5Boilerplate og så har han hvis også været med i jQuery holdet.


Eller som Gustav skrev i sit oprindelige indlæg:

"Foredrags holderen er Paul Irish, som arbejder med Developer Relations på Googles Chrome Team, og som blandt andet bidrager til html5boilerplate, modernizr og jquery."

Men altid rart med en second opinion :D


Mvh.

Kasper (TSW)



@Carsten, Nu er .NET ikke lige min kop te, men det kunne da godt være man skulle følge med i deres frontend udgaver :-)

Kasper :D



Jamen det er jo Paul Irish, herlig fyr, også ham der står bag Modernizer, HTML5Boilerplate og så har han hvis også været med i jQuery holdet.


Eller som Gustav skrev i sit oprindelige indlæg:

"Foredrags holderen er Paul Irish, som arbejder med Developer Relations på Googles Chrome Team, og som blandt andet bidrager til html5boilerplate, modernizr og jquery."

Men altid rart med en second opinion :D

Sejt, jeg er blind :D





Tak for den...God lille informativ video:D





t