Google Cloud Storage vs Amazon s3

Tags:    cloud

Hej,

Jeg er igang med project hvor jeg har bruger en masse billede, så for at sikre mig at de bliver vist hurtigst muligt overvejer jeg at bruge en nogle cloud storage.

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I har af erfaring med henholdvis Google Cloud Storage og Amazon S3.

Her tænker jeg mest på, hvad er hurtigst til det danske marked ?

Tak




Hej Kristian,

Tror google vil have den hurtigste response tid. Da det gerne skulle være CDN hosted. Men vil selv foretrække Amazon S3, selvom det ikke er CDN hosted, de har servere i UK. Så tror ikke det gør den store forskel.



Hej,

Jeg er igang med project hvor jeg har bruger en masse billede, så for at sikre mig at de bliver vist hurtigst muligt overvejer jeg at bruge en nogle cloud storage.

I den forbindelse kunne jeg godt tænke mig at høre hvad I har af erfaring med henholdvis Google Cloud Storage og Amazon S3.

Her tænker jeg mest på, hvad er hurtigst til det danske marked ?

Tak


Der kommer flere og flere cloud computing udbydere i dk - senest er TDC, KMD (http://www.kmd.dk/da/kmd_som_it-partner/kernekompetencer/outsourcing/pages/cloud.aspx) og cloud.dk kommet på banen.

Kristoffer.



Overvej hvilke muligheder du vil have.

Google Compute Engine i Google Cloud, understøtter ikke port 25 trafik.
Så det er et minus herfra, du kan dog sætte den til at bruge din email (Hvilket ikke har lykkes mig at finde ud af endnu)



t