Måske noget her kan svare på det?

Tags:    video

Hejsa alle sammen.
Jeg sad lige og kigge på et andet forum og der kom et meget interessant spørgsmål. Jeg havde selv samme problem men har det nu ikke længere. Så tænkte jeg, at det kunne da være nogen herinde måske kan komme med nogle input til det .. måske andre løsninger end at sende disse bokse til opdatering?

Her er det emne jeg taler om.
http://www.mediaplace.dk/forum/27-TV-forum/786-MPEG4-boks-slukker

Jeg fik at vide fra producent at det er undertekst signalet der gør det, men kan jo bare være en standard besked. :D

Men hvad siger i? har du oplevet det og fandt du en løsning ( ja udover at købe nyt tv)?

PS: de der tags er godt nok irriterende!



Hej Kim
Hvad skete der/gjorde du siden dit problem forsvandt?
Min box har været i udu længe, men det med underteksten har jeg ikke set før i aftes. Det er svært at tro andet, end at den er blevet hacket .. hvordan man så end lige gør det... lige som min walkman. Alternativet er, at det er en konspiration fra producenterne som vil sælge os nye fjernsyn.



Jeg løste mit problem ved at skifte antenne over til en digital en i stedet for den på taget.




;o) Jeg troede jeg kunne løse problemet med en ude-antenne. Jeg har nogle stueantenner med forstærkning på .. og kan se en kæmpe sender (frejlev) hvor jeg bor. Men, deee ok ... det er et motiv til at slukke. Surt at man skal betale licens på de vilkår.

//edit:
Boksene er sikkert styret af mikrokontrollere. Der er nok god og nem insigt om sådan noget gennem Arduino's sider .. og om 'Processing', det sprog eller afledte sprog man kan bruge til at kommunikere og skrive for mikrokontrollere.



Indlæg senest redigeret d. 24.03.2012 09:41 af Bruger #17086
t