Minecraft: Tage kode fra Mod? (JAVA)

Tags:    minecraft java

Hej. Der er et mod på Minecraft der hedder Single Player Commands. Det har et tool der hedder Free Cam. Er der en måde hvor man kan gå ind i moddet's kode og finde Free Cam og derefter ligge det over på sin egen klient?





7 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt -5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Er det ikke irrelevant om han har tilladelse, eller om hans ven kan give koden? :D

Kan du sende mig moddet? Så skal jeg se om jeg kan finde det.


Om det er irrelevant hvorvidt det er lovligt eller ulovligt? Hvad tror du selv?



Indlæg senest redigeret d. 08.04.2012 02:44 af Bruger #10281
Er det aftalt med ejeren at du godt må det?

This document is Copyright ?(2011) of simo_415 (hereafter referred to as "The Owner") and is the intellectual property of The Owner. Only Minecraftforum.net is able to host any of The Owner's material without the consent of The Owner. It may not be placed on any other web site or otherwise distributed publicly without advance written permission. (Electronic mail is acceptable as long as you wait for a response.)
http://www.minecraftforum.net/topic/94310-125-single-player-commands-v322-official-download/



Indlæg senest redigeret d. 05.04.2012 23:25 af Bruger #15754
Ikke just det mod, men generalt. En af mine venner har lavet et mod, og jeg skal låne en feature fra ham til min egen klient. Tog bare SSP som eksempel fordi det er simpelt :)



Jamen hvorfor giver din ven ikke bare koden til dig nu når du har den tilladelse?



Er det ikke irrelevant om han har tilladelse, eller om hans ven kan give koden? :D

Kan du sende mig moddet? Så skal jeg se om jeg kan finde det.


Om det er irrelevant hvorvidt det er lovligt eller ulovligt? Hvad tror du selv?


Kan godt se i er meget uenige, men han stiller jo bare et spørgsmål, du gør jo intet ulovligt ved at svare?
Synes det er meget irrelevant, det har jo intet med spørgsmålet at gøre, om han har tilladelse, eller om det er ulovligt.

Hvad nu hvis spørgsmålet lød på at han havde tilladelse, men han stadig ikke vidste hvordan man gik ind i moddet's kode og finde freecam.



Jacob, hvis jeg sender det og du finder det, kan du så også reobfuscate, og compile det til et client mod?

Hvis jeg ville vide mere om tilladelse havde jeg bare gået på politistationen..



Er det ikke irrelevant om han har tilladelse, eller om hans ven kan give koden? :D

Kan du sende mig moddet? Så skal jeg se om jeg kan finde det.



Indlæg senest redigeret d. 08.04.2012 01:20 af Bruger #16945
t