Tags
Forum
Artikler
Brugere
Stil spørgsmål
1
Login
Husk mig
Leder efter samarbejdspartner til Applikationen.dk
Tags:
applikation
Bruger #16909
@ 07.04.12 22:00
-15
Hej alle!
Applikationen.dk går strygende, og der bliver mere og mere at se til. Derfor er jeg kommet til den beslutning at jeg mangler en seriøs samarbejdspartner, der udover at skrive artikler kan være med til at at føre Applikationen.dk i den rigtige retning, så den i sidste ende bliver et naturligt redskab for den aktive app-bruger.
Jeg har intet at tilbyde den kommende samarbejdspartner rent økonomisk, udover det vi kommer til at tjene på annoncepladser og alt andet i fremtiden.
Så det handler om at du skal have iværksætter-træng, entusiasme, nerve, tid og blod på tanden for at kunne hoppe med på Applikationen.dk! Ligesom jeg har haft lige siden dag 1 af - jeg har ikke tænkt på økonomisk vinding, jeg har tænkt på at styre Applikationen.dk i bedst mulig retning så vi til sidst vil sidde i den position hvor vi kan skabe overskud.
Applikationen.dk har mere eller mindre ramt noget genialt og originalt i mine øjne, ingen anden hjemmeside der beskæftiger sig med det samme har formået at skabe samme popularitet som Applikationen.dk på så kort tid, hvilket vidner om seriøst arbejde indenfor markedsføring af "produktet" - men også at hjemmesiden har ramt det rigtige tidspunkt.
Applikationer er noget der kun stiger i popularitet, så derfor har folk brug for en side som Applikationen.dk for at finde hoved og hale i hvad der sker ude på app-markederne.
Personligt giver jeg mig utroligt meget for denne hjemmeside, jeg tror på den og er tilpas naiv så jeg formår at bibeholde den nerve som jeg finder vigtig i et projekt som dette.
Jeg håber der sidder en derude og tænker at Applikationen.dk lyder som et spændende projekt, og har tid og gejst nok til at hoppe med!
I så fald vil jeg rigtig gerne høre fra dig, enten som et svar her på debatten eller på mail til Halfdan1311@gmail.com
God påske.
1
svar postet i denne tråd vises herunder
1
indlæg har modtaget i alt
1
Sorter efter dato
1
Bruger #13010
@ 07.04.12 22:16
440
Du kunne skriver det øverst på din hjemmeside
http://applikationen.dk
"Person søges til at skrive artikler til hjemmesiden. Komtakt os hvis det er dig" eller noget i den stil.
Karma barometer (30 dage)
Modtaget
Givet
X
Favorit hos
Forum tråde
Artikler
Tilføj til dine favorit tags
Fjern fra dine favorit tags