Joomla Programør søges

Tags:    opslag joomla php mysql

<< < 12 > >>
EDIT: vi har fundet en programør som virker meget interesseret :D

Vi er et lille team med en fantastisk forretningsidé, som har potentialet til at blive en milliardvirksomhed.

desværre har vi ikke selv evnerne til at udføre den.

Derfor leder vi efter en programør, som har evnerne til at lave et avanceret forum samt et pointsystem.

Vi har dog ikke et særlig stort budget, derfor leder vi hovedsageligt efter et partnerskab, hvilket betyder at du/i vil få en hvis procentdel af indkomsten og i sidste ende nok tjene mere end hvis det blev gjort kontant.

hvis du/i er interesseret send en email til: Mark.lyck@gmail.com
hvorefter vi vil sende en hemmelighedsholdelses aftale som i skal skrive under på.
Når vi har fået den tilbage sender vi:

konceptet,
Antal partnere, andelsfordeling, evt. indskud, arbejdsområde
Forventede indtægter og prognoser
Udviklingsplan i faser
Forretningsplan
Forventninger til programør, arbejdsbyrde, samt hvornår firmaet betaler for viderudvikling

samt andet relevant information om virksomheden.

ud fra det kan du så vurdere om du/i synes ideén er ligeså fantastisk som vi gør, hvorefter vi kan få en aftale på plads, vedrørende din/jeres betaling.

Mvh. Mark Lyck (Mark.lyck@gmail.com)




Indlæg senest redigeret d. 12.04.2012 11:36 af Bruger #17165
11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du får meget svært ved at finde en programmør



Hvordan kan man skrive

Vi er et lille team med en fantastisk forretningsidé, som har potentialet til at blive en milliardvirksomhed.


Hvorfra ved du at det har potentiale for det?

Det er dig der skal have lavet noget, du skal sælge din ide til mig for at jeg overhovedet gider løfte en finger.



Vores Id'e er noget nyskabende, Man kan ikke forklare ide'en uden at afsløre det geniale ved den.

Når jeg siger at det har potentialet til at blive en milliardvirksomhed, mener jeg at det ikke er en simpel webshop, oversættelsesfirma eller andet hvor der ikke er store muligheder for udvidelser samt at det kører på en forretningsplan der vil tiltrække flere og flere mennesker.

Lad mig uddybe. Alle kan gå ud og få lavet en simpel webshop der sælger fx. tilbehør til mobiltelefoner.
Men fordi der er mindst 1000 andre webshobs der gør nøjagtig det samme er chancerne for at lige det firma bliver en kæmpe succes meget minimale.

Hvis projektet lyder interesant koster det kun 5 minutter og en underskrift at få alt relevant information om virksomheden.

Mvh. Mark Lyck



Så man skal både kode hele systemet for jer og indskyde penge? bare lige inden jeg skriver til jer.



Hvis projektet lyder interesant koster det kun 5 minutter og en underskrift at få alt relevant information om virksomheden.

og gætter på at du skal skrive under på noget der ligner en 'Non-disclosure contract'



Indlæg senest redigeret d. 11.04.2012 14:56 af Bruger #15754
Så man skal både kode hele systemet for jer og indskyde penge? bare lige inden jeg skriver til jer.


Selvfølgelig skal man ikke indskyde penge :)

som sagt har vi et budget, ikke vildt stort men mere end nok til at få firmaet startet og en god start bare ikke helt nok til både dette og en programør.

Vi har i forevejen købt en template som vi har designet til vores formål, så det er kun en slags avanceret "forum" og et pointsystem som skal kodes ind i det.

Det skal måske også lige nævnes at vi får hjælp fra folk:

med over 30 års erfaring med virksomheder
en med en PhD i engelsk som også har startet et oversættelse/rettelses firma
samt en der har arbejdet med regnskaber i mere end 20 år
og mange flere til rådighed til at hjælpe os med virksomheden.

og gætter på at du skal skrive under på noget der ligner en 'Non-disclosure contract'


ja, derved sagt at vi er åbne til ændringer hvis der er noget i kontrakten der ikke passer til jeres behov.
Kontrakten gælder i 1 år og basalt sikre os at i ikke stjæler lige netop vores idé (som på nuværende tidspunkt aldrig er blevet set før)

Mvh. Mark Lyck



Indlæg senest redigeret d. 11.04.2012 15:11 af Bruger #17165
Forum og point? Hmmm. tænke tænke... Udvikleren.dk



Det har ikke i sig selv noget med et forum at gøre det benytter bare samme fremgangsmåde hvor brugeren skal kunne skrive noget som andre brugere kan gøre noget ved.

Derfor leder vi efter en som har evnerne til at skrive koden til et avanceret forum i derved også vil have evnerne til at programere det vi har brug for :)

Det har ikke det fjerneste at gøre med hverken udvikleren.dk, Eksperten eller andre forums med et integreret pointsystem



Hvorfor sætte det op i Joomla, det er jo ved at dø. :roll:



Nu er jeg en af de store hadere når der - ofte dagligt - kommer disse indlæg på udvikleren. Men ret skal være ret, for dette projekt lyder mere gennemtænkt end alle de andre som er slået op. Så credit for, at det lyder til at være tænkt igennem og så må projektet jo stå sin prøve senere :-)



<< < 12 > >>
t