Gang I Den Mand

Tags:    visual-basic

Hvad siger folk i denne afdeling af "Udvikleren"? Er der nogen, der har et forslag til artikel-emner? Er der noget, I kunne tænke jer, at der blev skrevet om?

Jeg skal til at skrive et par artikler, men hvor starter jeg henne? Hvad ved I allerede? Hvad vil i vide? Send et par forslag.

Husk lige, at det skal være Visual Basic, selv om der måske indgår en smule API programmering. Jeg håber, der er interesse for et par artikler.




<quote>Hvad siger folk i denne afdeling af "Udvikleren"? Er der nogen, der har et forslag til artikel-emner? Er der noget, I kunne tænke jer, at der blev skrevet om?

Jeg skal til at skrive et par artikler, men hvor starter jeg henne? Hvad ved I allerede? Hvad vil i vide? Send et par forslag.

Husk lige, at det skal være Visual Basic, selv om der måske indgår en smule API programmering. Jeg håber, der er interesse for et par artikler.
</quote>

Hva' med noget om Visual Basics anvendelighed på internettet?, Visual Basic og Internettet, Visual Basic Internetprogrammering, VBS?




<quote>
Hva' med noget om Visual Basics anvendelighed på internettet?, Visual Basic og Internettet, Visual Basic Internetprogrammering, VBS?
</quote>

God ide! Er der andre, der har forslag?




User
Bruger #583 @ 05.12.01 12:08
<quote>Hvad siger folk i denne afdeling af "Udvikleren"? Er der nogen, der har et forslag til artikel-emner? Er der noget, I kunne tænke jer, at der blev skrevet om?

Jeg skal til at skrive et par artikler, men hvor starter jeg henne? Hvad ved I allerede? Hvad vil i vide? Send et par forslag.

Husk lige, at det skal være Visual Basic, selv om der måske indgår en smule API programmering. Jeg håber, der er interesse for et par artikler.
</quote>

Jeg kunne godt tanke mig mere stære ting i VB. Jeg bl.a. godt tanke mig en artikel, om codulfiler til VB, man selv havde udviklet.



<quote>Jeg kunne godt tanke mig mere stære ting i VB. Jeg bl.a. godt tanke mig en artikel, om codulfiler til VB, man selv havde udviklet.</quote>

Jeg har søgt på nettet i dagevis uden at finde ordet "codul" andre steder end i østeuropæiske lande (PRØV SELV med eng søgemaskine :-)

Jeg går ud fra, at du mener moduler, DLL files, eller lignende. Tænker du på f.eks. at lave en DLL fil med alle dine egne "standard" funktioner i?




User
Bruger #660 @ 17.12.01 17:11
<quote>Hvad siger folk i denne afdeling af "Udvikleren"? Er der nogen, der har et forslag til artikel-emner? Er der noget, I kunne tænke jer, at der blev skrevet om?

Jeg skal til at skrive et par artikler, men hvor starter jeg henne? Hvad ved I allerede? Hvad vil i vide? Send et par forslag.

Husk lige, at det skal være Visual Basic, selv om der måske indgår en smule API programmering. Jeg håber, der er interesse for et par artikler.
</quote>

Jeg syntest at du skal lave noget mere for de heldt nye



<quote>Jeg syntest at du skal lave noget mere for de heldt nye</quote>

Jeg har valgt at skrive en artikel om programmering af <b>ActiveX</b> DLL'er i VB. Denne artikel kommer forhåbentlig snart ud på Udvikleren.dk -- jeg er også i gang med en anden artikel om at læse og skrive til filer på disken. Jeg håber, det er noget af det, folk vil lære og/eller læse om.




t