Program

Tags:    visual-basic

User
Bruger #543 @ 11.12.01 09:35
Jeg har tænkt over et program jeg måske skal lave, men kan det lade sig gøre at hente og gemme infomationer på internettet? og hvordan hvis det er muligt?





mvh.
A'l ladro






Mark Danielsen



5 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Jeg har tænkt over et program jeg måske skal lave, men kan det lade sig gøre at hente og gemme infomationer på internettet? og hvordan hvis det er muligt?






mvh.
A'l ladro






Mark Danielsen</quote>


<b> Det kan sikkert lade sig gøre... JA... </b>



User
Bruger #539 @ 17.12.01 13:55
<quote>Jeg har tænkt over et program jeg måske skal lave, men kan det lade sig gøre at hente og gemme infomationer på internettet? og hvordan hvis det er muligt?






mvh.
A'l ladro






Mark Danielsen


<b> Det kan sikkert lade sig gøre... JA... </b></quote>

HM...

tror du ikke a'l ladro
er interesert i hvordan man gør det også?




<quote>Jeg har tænkt over et program jeg måske skal lave, men kan det lade sig gøre at hente og gemme infomationer på internettet? og hvordan hvis det er muligt?






mvh.
A'l ladro






Mark Danielsen


<b> Det kan sikkert lade sig gøre... JA... </b>

HM...

tror du ikke a'l ladro
er interesert i hvordan man gør det også?
</quote>



<b> Jeg svarede jo bare på hans første spørgsmål... det andet kan en anden svare på! :)


A'l ladro, prøv at gå ind på: www.planet-source-code.com - og klik på Visual Basic-sektionen!
Brug søgefunktionen og indtast f.eks. "Internet" eller "Internet program" så finder du måske det du søger... Alle filer inde på Planet Source Code er inkl. source-code og hjælpefiler!

</b>
Mvh.
Lars Haslev
:)



<quote>Jeg har tænkt over et program jeg måske skal lave, men kan det lade sig gøre at hente og gemme infomationer på internettet? og hvordan hvis det er muligt?

mvh.
A'l ladro

Mark Danielsen</quote>

Jeg synes du skal specificere dit problem lidt nærmere. Selvfølgelig kan det lade sig gøre at gemme info på nettet.

HVORDAN? Det kommer sandelig an på hvad du vil gemme, hvor sikkert det skal være, hvor det skal ligge henne, hvilke rettigheder du har, om det må koste noget.

Men brug FTP, HTTP, eller en af de andre protokoller. FTP er måske nemmest.

Specificér dine ønsker lidt nærmere, så kan det være vi kan hjælpe dig. Der er som sagt 1000 måder at gøre tingene på, så vi andre gider ikke at sidde og gætte på, hvad du prøver at opnå.



User
Bruger #543 @ 24.12.01 15:11
<quote>Jeg har tænkt over et program jeg måske skal lave, men kan det lade sig gøre at hente og gemme infomationer på internettet? og hvordan hvis det er muligt?

mvh.
A'l ladro

Mark Danielsen

Jeg synes du skal specificere dit problem lidt nærmere. Selvfølgelig kan det lade sig gøre at gemme info på nettet.

HVORDAN? Det kommer sandelig an på hvad du vil gemme, hvor sikkert det skal være, hvor det skal ligge henne, hvilke rettigheder du har, om det må koste noget.

Men brug FTP, HTTP, eller en af de andre protokoller. FTP er måske nemmest.

Specificér dine ønsker lidt nærmere, så kan det være vi kan hjælpe dig. Der er som sagt 1000 måder at gøre tingene på, så vi andre gider ikke at sidde og gætte på, hvad du prøver at opnå.</quote>


Jeg har en database, som jeg vil gemme på nettet, helst i en database og de to databaser skal være ens heltiden og hvsi de ikke er skal de kunne synkroniseres, jeg har på webserveren endnu ikke mulig hed for ftp!

mvh.
A'l ladro










Mark Danielsen



t