Tilføje tags

Tags:    udvikleren.dk

Hej (Kasper),

Jeg har nu et par gange oplevet problemer med at tilføje tags når jeg opretter indlæg. Jeg skriver et tag, der ikke allerede eksisterer, hvorved jeg får en fejlmeddelelse om, at tag'et er ugyldigt. Her har jeg f.eks. forsøgt at tilføje "søgning".

Er dette en kendt fejl, eller er det måske med vilje?



Det er fordi du bruger bogstaver uden for det engelske alfabet, a-z. Det ville være fordel hvis man på en dansk side kunne benytte danske bogstaver i tags ;) Tror ikke problemet ligger i at oprette nye tags, men snarere i førnævnte problem.

Fx ville jeg have brugt tagget "skærm" forleden, men var nødsaget til at benytte "screen" i stedet.



Indlæg senest redigeret d. 24.04.2012 15:49 af Bruger #11328
Jeg oplever det også hvor jeg ville skrive ".htaccess" eller "udvikleren.dk" og hvis jeg skriver "html 5" med mellemrum.



@scootergrisen: nu er det også mest almindeligt at skrive html5 uden mellemrum :-)



Jeg kan godt se hvad I mener med de danske tegn, men jeg tror umiddelbart at jeg valgte dem fra i sin tid fordi de ikke giver særligt pæne URL's. Hvis det er et stort problem vil jeg dog overveje at tillade dem :)

Mellemrum skal vi ikke have i tags - der bruger man blot en bindestreg hvis det er nødvendigt, eller undlader den, som det er tilfældet med html5. udvikleren.dk skulle meget gerne kunne bruges som tag - det er den her tråd vist et fint bevis på :P

Mvh.

Kasper (TSW)



æ = ae, ø = oe, å = aa?



Ja det var lige en smutter med at man ikke kunne skrive punktum.
Jeg syntes bare der var engang hvor jeg ikke kunne skrive ".htaccess" men det var måske noget på min egen computer/hjemmeside.


Jeg bare vandt til at skrive "html 5" med mellerum men det er jo fint nok at skrive uden mellemrum også mellemrum bruges til at adskille tags det virker rigtig godt fordi det gør man naturligt bruge mellemrum til at adskille med.

Men ville da være rart med æøå i hvert fald.
Igen ikke det største problem men da altid rart og rette sådan nogen ting så det fungere endnu bedre.



t