Datalogi eksamen!

Tags:    datalogi

<< < 12 > >>
Hej :)

Vi er omkring 4 personer der læser Ha(mat) på CBS og har brug for hjælp til datalogi eksamen. Vi vil gerne have hjælp til vores kommende datalogi eksamens opgave, selvfølgelig mod betaling hvor programmet skal skrives i C++.
Håber virkelig nogen kan hjælpe!

På forhånd tak :)



13 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis jeg skal være ærlig så tror jeg ikke lærene kigger så meget på produktet .. men mere på rapporten om produktet >_<

Sådan plejer det sku, at være.



Er det ikke meningen at det er jer der skal testes, og ikke jeres evne til at hyre andre? :)



Jo helt klart men vi vil også kun have hjælp til den og ikke at få den lavet af en anden :)



Hvad er meningen med en eksame hvis du hyrer andre til at hjælpe dig med at løse opgaven / projektet?

Meningen er jo at teste den viden som der er inden for gruppen.



Hvorfor ikke bare starte på programmet selv, og så hvis I har brug for hjælp til noget, så stil et nyt spørgsmål herinde på udvikleren :)



Hvorfor ikke bare starte på programmet selv, og så hvis I har brug for hjælp til noget, så stil et nyt spørgsmål herinde på udvikleren :)


Helt enig. Det er det, udvikleren.dk er til for, og så er det gratis!



Jeg vil lige bakke dan op. I har et helt forkert fokus.

Selve programmet i laver kommer jo ikke til at være et anvendeligt produkt - og det regner dem der bedømmer jer heller ikke med. Derfor tæller selve programmet nok kun mellem 5-15% af den samlede vurdering.

Det handler om at i skal skrive en rapport der viser at i har forstået teorien og ikke om at i skal kunne kode en office-pakke.



Jeg sidder selv for tiden og skriver afgangsprojekt på min videreuddannelse og laver et færdigt produkt ud over rapporten på alt for mange sider.

Hvis produktet tæller 5-15% som Gustav skriver, hvorfor så ikke tage de 5-15% med? Jeg stiller mig ikke tilfreds med en halv løsning, så forstår godt dem der forsøger at lave et færdigt produkt som tillæg til den teoretiske rapport.

Men jeg er fuldt ud enig i, at man selv laver det. Men det er jo ikke ulovligt at købe sig til vejledning når ens egen vejleder ikke må rådgive med et løsningsforslag på noget.



@Brian, pointen var at deres karakter ikke står og falder med om deres produkt er super eller af mere tvivlsom karakter. Det er rapporten der er hovedvægten.

Du kan skrive et lorte program og en god rapport og få 12 - og omvendt skrive et super program, men være sløset med rapporten og dumpe.



@Brian, pointen var at deres karakter ikke står og falder med om deres produkt er super eller af mere tvivlsom karakter. Det er rapporten der er hovedvægten.

Du kan skrive et lorte program og en god rapport og få 12 - og omvendt skrive et super program, men være sløset med rapporten og dumpe.
Jo, men mange gange går det i spænd... Du kan sjældent skrive en super rapport uden at beskæftige dig særlig meget med produktet... Den er jo på en måde en del af rapporten



<< < 12 > >>
t