JQuery ajax vil ikke success?

Tags:    jquery ajax php json

Hej udvikler!!! :)

Jeg har et problem jeg har sidet grublet over noget tid nu.
Jeg har en kontakt/mail form, som skal sendes til serveren med jQuery ajax og retuner en json array. Men uanset hvad så køre den error functionen. også selv om den sender mailen fra serveren???

Fold kodeboks ind/udHTML kode 


Fold kodeboks ind/udJScript kode 


Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Fejl/error beskeden jeg får hedder...


There was an error due to a error condition.

Men jeg modtager en mail alligevel

Håber virkelig der er nogen der gider at hjælpe for jeg er ved at køre sort i det :|

På forhånd takker jeg :D



Indlæg senest redigeret d. 27.04.2012 12:15 af Bruger #17119
9 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt 7 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
http://stackoverflow.com/questions/7564832/how-to-bypass-access-control-allow-origin

tilføj i php:
Fold kodeboks ind/udKode 




Nu nævner du at du får en fejl. Det ville være stor hjælp, hvis du supplerer med alle oplysninger.

I øvrigt mangler du en concat notation (punktum) på ln. 11 i din PHP kode stump.



Indlæg senest redigeret d. 27.04.2012 11:54 af Bruger #10216
Nu nævner du at du får en fejl. Det ville være stor hjælp, hvis du supplerer med alle oplysninger.

I øvrigt mangler du en concat notation (punktum) på ln. 11 i din PHP kode stump.


mange tak :D punktumet er en fejl jeg er kommet til at lave her på siden. Jeg har soteret lidt i koden. jeg sender rigtigt beskeden som html mail.

Den error der kommer ud er

There was an error due to a error condition.





Prøv at afvikle:

Fold kodeboks ind/udKode 


Det kræver dog en browser der understøtter console. Så vil du formentlig have et bedre udgangspunkt i din errorhandling



Indlæg senest redigeret d. 27.04.2012 12:43 af Bruger #10216
Prøv at afvikle:

Fold kodeboks ind/udKode 


Det kræver dog en browser der understøtter console. Så vil du formentlig have et bedre udgangspunkt i din errorhandling


tak :D der kom en masse frem i console.log der stor bla.

XMLHttpRequest cannot load kontakt_mail.php. Origin null is not allowed by Access-Control-Allow-Origin.



afvikler du dit javascript et andet sted end du afvikler din php kode ?



afvikler du dit javascript et andet sted end du afvikler din php kode ?


ret mig hvis jeg misforstår dit spørgsmål... :D
min js er linket til via min html
<script src="../js/script.js"></script>

og min php køres af en wamp server på computeren.



okay ... lød bare lidt som om, der kunne være noget domain policy der skulle fikses :)



http://stackoverflow.com/questions/7564832/how-to-bypass-access-control-allow-origin

tilføj i php:
Fold kodeboks ind/udKode 


Tak for dit svar det hjalp mig vider til en ny error :P :)

Den nye error er:

There was an SyntaxError: JSON.parse: unexpected character error due to a parsererror condition.

Og jeg får ingen mai tilbage...

Jeg googlede lidt. og min for forståelse af det er at jeg ikke sender en valid json data tilbage? Er dette rigtigt og hvordan laver jeg det om når jeg allerede har json_encode() i php'en.



Indlæg senest redigeret d. 27.04.2012 13:59 af Bruger #17119
t