PHP Session virker ikke optimalt på én pc

Tags:    browser session php

Hej alle sammen.

Jeg har et underligt problem med den ene iMac her på kontoret, jeg kan godt logge ind og alt det der på min side, men når jeg går til en bestemt side der kigger på om man er logget ind bliver man smidt til forside som om man er logget ud, det virker fint på de andre pcer her.

til at starte med der virket det fint i firefox, så stoppet det med at virke der, så gik jeg over til chrome, nu virker det så heller ik i chrome mere..

har prøvet:
- clear cache x 1000
- tjekket cookie settings
- afinstalleret firefox, re-downloadet og installeret forfra

nogen bud på hvad det kan være og evt hvordan jeg får det fixet?

jeg er lidt lost her.



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Siden vi ikke kan se noget kode, så er det gætværk hvor fejlen er.

Så mit råd er, log alt hvad du kan fra .php filen. Hellere for meget end for lidt. Dump indhold af variabler løbendene. Resultatet af hver eneste IF. OSV.

Derefter er det bare at analysere sig igennem koden, og se hvad der trigger fejlen.



valgte ikke at poste noget kode da jeg går ud fra det er en lokal fejl på den maskine, siden det virker fint på alle de andre maskiner her.

men det er en meget simpel if
Fold kodeboks ind/udPHP kode 


og den stump kode virker fint på de andre sider, på siden (dog uden output buffer), kun den ene imac der bliver ved med at gå ind i den if der :/

jeg må prøve at gå amok med nogen var_dump, og se om jeg kan finde ud af hvad der er galt :)



Har du testet om denne computer har slået cookies fra?



Har du testet om denne computer har slået cookies fra?

ja vil jeg mene, syndes at ha kigget alle settings igennem.

Nu har jeg ik adgang til computeren de næste ~7dage, men venter nok tilbage sener når jeg har mulighed for at teste igen.



t