Windows souce koder

Tags:    visual-basic

User
Bruger #645 @ 04.01.02 09:49
Er der nogle der kender til windows sourse koder til windows fx. skjule start menuen så vil jeg være meget glad for nogle koder jeg giver 50 U



4 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 3 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
<quote>Er der nogle der kender til windows sourse koder til windows fx. skjule start menuen så vil jeg være meget glad for nogle koder jeg giver 50 U</quote>

hvis du mener at skjule prosestasken (linie i bunde så ja)

prøv at kigge i tip og trick funktionen her på udvikleren under vb, der vil du finde dit svar!!

husk at deaktivere hvindos tasten elelrs kan den bruges til at få startmenuen frem.

mvh.
Thomas Christensen




<quote>Er der nogle der kender til windows sourse koder til windows fx. skjule start menuen så vil jeg være meget glad for nogle koder jeg giver 50 U</quote>



Jo, men hva' ska' du dog bruge dem til?



Mvh.
Lars Haslev
:)
Always Look On The Bright Side Of Life! :-)
*********************************



<quote>Er der nogle der kender til windows sourse koder til windows fx. skjule start menuen så vil jeg være meget glad for nogle koder jeg giver 50 U</quote>

Sourcekoder til Windows finder du næppe nogle steder - det er ligeså tophemmeligt som affyringskoderne til atomangreb fra USA. Hvis du vil ned under hjelmen i windows, så tag et kig på Windows SDK'et fra msdn, der er alt!

Casper



User
Bruger #539 @ 15.02.02 15:00
<quote>Er der nogle der kender til windows sourse koder til windows fx. skjule start menuen så vil jeg være meget glad for nogle koder jeg giver 50 U

Sourcekoder til Windows finder du næppe nogle steder - det er ligeså tophemmeligt som affyringskoderne til atomangreb fra USA. Hvis du vil ned under hjelmen i windows, så tag et kig på Windows SDK'et fra msdn, der er alt!

Casper</quote>

Ikke det!

brug dog en Deassembler, et program der kan omforme exe filer til memox(aseembel kode) f.esk.

dasm32 osv. du kan downloade en demo på nettet.

mvh.
Alexander Chicgo



t