HJÆLP! C++ programmering

Tags:    c++

Jeg har siden i mandags beskæftigede mig med min Datalogi eksamen, som omhandler programmering i c++, hvor man på forskellige måder skal beregne mindste kvadraters løsning til et overbestemt system af lineære ligninger. Hvor nogen specifikke krav skal overholdes.

Hvis nogen, mod betaling selvfølgelig, ville hjælpe med dette må i meget gerne skrive tilbage, så kan jeg evt maile hele opgave teksten.

Mvh. en desperat ung mand !



9 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du kan gratis, skrive her hvor langt du er kommet og hvad dit problem er. Så hjælper folk gerne, husk at poste kode og en god beskrivelse af problemet, så det er nemmere at forstå.



Problemet er at jeg slet ikke kan komme igang med selve programmeringsdelen, og søger derfor en tutor, som kunne være interesseret i at tjene nogle penge på at hjælpe med den del af det, da jeg selv er fuldkommen blank vedr. C++ programmering.



da jeg selv er fuldkommen blank vedr. C++ programmering.
Måske du skulle have taget nogle kurser i faget inden du skulle til eksamen i det



Hvis du smidder opgaven herop på udvikleren eller bare et link til en .pdf som man kan læse, ville det være nemmere at se, hvor lang tid det kommer til at tage at hjælpe med sådanne en opgave.. (med at hjælpe mener jeg bare at hjælpe med designet og ikke implementeringen)



Klart men opgaveteksten er ret omfattende, og det ikke muligt at linke til pdf'en uden brugernavn og login, så det skal foregå over mail hvis det er ?



Helt i orden, hvis du har lyst til at sende den til mig så er min mail: vosssjoebeck@hotmail.com

Ellers så download pdf og upload den til en file-host(kan ikke lige huske, det korrekte begreb) så som: http://uploading.com/ eller en anden.

på denne måde undgår du at sende, det samme document til en helt masse forskellige :)



Nu har jeg sendt til din mail :)



Det er jo en kæmpe opgave, der kræver noget mere end bare en enkelt aften at lave, mit forslag til dig, at skrive lidt sammen med Maria: http://www.udvikleren.dk/forum/37947/hjaelp-til-en-datalogi-opgave/

Da det lyder, som om at hun er kommet lidt igang med den samme opgave, og sammen kan det måske være at I kan nå frem til det rigtige svar(Det er godt nok, en individuel eksammen, men da I afleverer et skriftligt product individuelt og eget, produkt ser jeg intet forkert i, at I inspirerer hinanden :))



Indlæg senest redigeret d. 25.05.2012 15:43 af Bruger #15301
Eller måske tage faget om, hvis I virkelig er så lost i c++



t