Windows 8 - Tilbage til Windows vista

Tags:    windows8

Hej Udviklere :)

Jeg har for noget tid siden hentet og installeret Windows 8, men jeg er blevet meget træt af det så jeg vil gerne tilbage til mit Windows Vista. Problemet er, at jeg ikke ved hvordan jeg skal gøre det. Jeg har ikke CD'en med Windows Vista.

Tænkte på om der på nogen måde var mulighed for at komme tilbage til det gamle?



9 svar postet i denne tråd vises herunder
3 indlæg har modtaget i alt 16 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Hvis din ven der har CD'en, så lån den, også selvom der mangler cd-key, man kan nemlig ringe ind til Microsoft og få dem til at sende nøglen til sig, in-case man har mistet den. Det er lidt tricky at gøre, da de vil have en form for bevis for at man har købt produktet af dem.

Ellers har jeg prøvet, (med lovlige ægte versioner) at der ikke var behov for en cd-key.



Ellers prøv og ring til kundeservice hos producenten, for eksempel hvis det er en packard bell så prøv og ring til dem og spørg om du kan få tilsendt sådan en recovery DVD.



Prøv at tjekke om du har en recovery partition på din harddisk. Ellers lån en Vista cd. Der er desværre ikke andre løsninger udfra hvad jeg ved.



Sorry for OT, men det er første gang i mit liv, at jeg har hørt om en der vil tilbage til Windows Vista :O



Altså Windows Vista er det der normalt var på min computer, og Windows 8 mangler en hel del programmer. Det største problem er, at Windows 8 ikke kan bruge en eneste Java plugin osv. Det er ikke designet til mig :P



Hvis ikke du har en recovery på din disk og ingen vista cd, så gætter jeg på du ikke engang har en cd key? Det ser sort ud og der er nok ikke meget at gøre.



Har kigget i recovery og der et 100% tomt :S Kender en der har en Vista cd som jeg måske kan låne, men er usikker på om han også har "nøglen" der til.



CD key kan muligvis side på bagsiden af pc'en eller hvis det er en laptop nedenunder den.



Mange tak for alle jeres svar :D Jeg låner cd'en og ser om der er en cd-key med. Hvis ikke, så ringer jeg til Microsoft :)



t