Har du en stor facebook side?

Tags:    facebook

<< < 123 > >>
Hej Udviklere,

Jeg søger en der har en stor facebook side :)

Send mig en PB med informationer, hvis du har en.

Med venlig hilsen,
Asker



27 svar postet i denne tråd vises herunder
8 indlæg har modtaget i alt 24 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato


*edit*
Når nu Asker ikke vil svare mig på PB, er der så andre der kan fortælle hvad man kan bruge en Facebook side til, som f.eks. omhandler fotografering og har over 3000 medlemmer, hvis man køber den for x antal kr.?

Afilliate marketing eller?

Jeg vil bare gerne være klogere :-)


Har ligesom sendt dig et svar..


Ja, hvor det stod at du ikke ville fortælle mig det....





*edit*
Når nu Asker ikke vil svare mig på PB, er der så andre der kan fortælle hvad man kan bruge en Facebook side til, som f.eks. omhandler fotografering og har over 3000 medlemmer, hvis man køber den for x antal kr.?

Afilliate marketing eller?

Jeg vil bare gerne være klogere :-)


Har ligesom sendt dig et svar..


Ja, hvor det stod at du ikke ville fortælle mig det....


nej, hvor jeg skrev at jeg ikke ønsker at lave forretninger med dig.

Har ligesom allerede skrevet at jeg ønsker at købe FB sider eller opslag, hvis jeg synes de er interessante. Så hvad er dét jeg ikke fortæller dig?



Har ligesom allerede skrevet at jeg ønsker at købe FB sider eller opslag, hvis jeg synes de er interessante. Så hvad er dét jeg ikke fortæller dig?


Det jeg gerne vil vide. Jeg spørger efter, hvad man kan bruge en Facebook side til når man har købt den af andre. Og det vil du ikke fortælle offentligt og det fortæller mig, at der ikke er rent mel i posen. Men det kan du ikke se?



Har ligesom allerede skrevet at jeg ønsker at købe FB sider eller opslag, hvis jeg synes de er interessante. Så hvad er dét jeg ikke fortæller dig?


Det jeg gerne vil vide. Jeg spørger efter, hvad man kan bruge en Facebook side til når man har købt den af andre. Og det vil du ikke fortælle offentligt og det fortæller mig, at der ikke er rent mel i posen. Men det kan du ikke se?


Ja Brian, det kunne være at jeg ønskede at promovere Taletidher.dk

Men tror ikke jeg bliver klogere af en samtale med dig...



Asker: Kiggede lige på din side engang, der er fejl i Mozilla Firefox 13, på Linux ubuntu 11.xx?


Tak for info, kikker på det :)




Brian: Det var såment bare for at give dig ret du fik god karma, syntes dine poster gav god mening :)

---

Asker: Kiggede lige på din side engang, der er fejl i Mozilla Firefox 13, på Linux ubuntu 11.xx?



EDIT: Fejl - Dobbelt post

PS: Tak for god karma ;)



Indlæg senest redigeret d. 13.06.2012 13:37 af Bruger #16502
<< < 123 > >>
t