Søger iPhone APP-udvikler

Tags:    iphone apps opslag

Kære iPhone Udviklere!
Jeg hedder Mattias Fjellvang og søger p.t. efter en skrap og erfaren iPhone APP udvikler til et større projekt. Jeg er på udkig efter en samarbejdsvillig, dygtig og kommunikationsdygtig udvikler med engagement og mod på et ’større’ projekt. Alder har ingen betydning for projektet, så længe at du kan dit kram og har interesse for opgaven.

Jeg kender ikke til selve kompleksiteten af det programmeringsmæssige af opgaven, da jeg ingen tidligere erfaring har med udvikling af iPhone apps. Jeg kan dog konkludere at hvis det skulle udvikles som web kunne det løses med meget basal PHP og MySQL kodning.

Min klient skal have udviklet sin idé fra velbeskrevet projektbeskrivelse til færdigt produkt. Designet er allerede udviklet og jeg har som sagt en velbeskrevet projektbeskrivelse liggende (tilhørende billeder), som udsendes til interesserede udviklere.

Projektet er naturligvis betalt, det eneste jeg behøver fra dig, er en deadline, hvor mange timer du regner med at bruge på opgaven samt din pris.

Ender projektet succesfuldt, har jeg mange andre opgaver mht. iPhone udvikling, da jeg søger en fast iPhone udvikler til fremtidige opgaver. Det er selvfølgelig ikke noget krav, at du skal tage imod nye opgaver.

Hvis du har lyst og mod på at høre mere om projektet så kontakt mig endelig pr. e-mail på: mf@constantsolutions.dk eller giv mig et kald på 26 78 98 88. Jeg udsender herefter projektbeskrivelsen til din e-mail.
Tak fordi du tog tid til at læse min forespørgsel. Nyd dagen!



t