Permissions.yml virker ikke?

Tags:    minecraft yaml

Hej! Jeg har en Permissions.yaml der er perfekt opbygget. Der er ingen errors, har brugt en yaml parser.

Mit problem er bare at det ikke virker. Det er som om at filen ikke eksisterer. Når jeg sætter mig selv til group "Guest" som har Prefix "Noob", så sker der intet.

Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 14.07.2012 14:54 af Bruger #17077
5 svar postet i denne tråd vises herunder
2 indlæg har modtaget i alt -5 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Et gæt ville være fordi du ikke har defineret nogen gruppe kaldet "Guest" med prefix: "Noob" i filen.



Efter en hurtig googling går jeg ud fra vi snakker om Bukkit?
http://wiki.bukkit.org/Setting_Up_Bukkit_Permissions.

Så det du siger at at man på en eller anden måde kan vælge "Guest" i spillet hvilket svarer til Default i permissions.yml???

Under User and Group Permissions står der følgende:

The group name should not be named as "default", as it will cause Bukkit to encounter an error. Rather, it should have the property, "default: true" for that default group. All the other groups should have "default: false" as their properties.

Så jeg tror ikke du kan navngive den Default og der burde heller ikke være nødvendigt siden du skal bruge default: false som du også gør. Så mit gæt ville være at prøve at omdøbe Default til noget andet f.eks. Guest.



Den hedder bare Default istedet for Guest... Eller kan man ikke lave nogen der hedder Default?



Nevermind min sidste svar. Har prøvet og gøre det du har sagt. Har også kørt det igennem en YML parser og fixet det som den sagde. Det virker stadig ikke.

Fold kodeboks ind/udKode 




Indlæg senest redigeret d. 16.07.2012 00:53 af Bruger #17077
Bump...



t