Har gode idéer til web projekter

Tags:    web-udvikling

Hej

Hvis man har mange gode idéer til nogen web projekter, hvad skal man gøre, og hvor skal man starte og hvordan?

Jeg startede med at have 3 idéer for 3 år siden, som jeg ikke gjorde noget ved og nu har jeg omkring 12 idéer og har stadig ikke gjort noget ved det eller begyndt på det.

Jeg har gæld og vil gerne udvikle mine idéer til virkeligheden.

Er der nogen , der har råd og bud på hvad ?!!!!

På forhånd tak



Der er altid en mulighed for at udvikle dem selv?

Køb en dog og sæt dig ind i udvikling af hjemmesider, og så prøv dig frem.,



Sæt dig ned og beskriv dine idéer. Lav en handlingsplan, en forretningsplan mm. Snak med banken, eller søg investorkroner. Du kan alternativt søge midler på kickstarter.com.



Jeg er selv udvikler og vil udvikle i ASP.NET som jeg ikke har arbejdet med efter et kursus jeg har taget.

Men hvordan kan man beskytte sin ide, hvis man skal have en partner eller ligger den ind på kickstarter.com, så den ikke bliver stjålet ?

F. eks. hvis man skal sende sin idé til en kommende partner, inden han siger ja eller nej.





man skriver en kontrakt.



Få en advokat til at udforme en NDA (Non Disclosure Agreement) som din kommende partner skal underskrive, inden du fortæller ham om idéen.



Du kan få potentielle folk til at underskrive NDAer, hvilket kan give dig en vis følelse af sikkerhed (selvom du langt fra er sikret blot en NDA er underskrevet). Vær dog opmærksom på, at hvis du er ude og jagte VC kapital eller crowdfunde din idé, så får du næppe folk til at underskrive NDAer.