Download hastighed

Tags:    download tdc

<< < 12 > >>
Hej allesammen :)

For det meste er min download hastighed rigtig langsom (synes jeg) den ligger på omkring 500 KB/s. Jeg har mit internet hos TDC. Nu er mit internet pludselig blevet mere end dobbelt så hurtig i download hastighed og ligger fra 800 KB/s til 1.300 KB/s.

Hvad kan det skyldes at der lige pludselig kommer en ekstrem fordobling af hastigheden af download? :D



det ved jeg ikke. men det er ikke meget alligevel.
Ligger på 11 mbit i download. og 2 mbit i upload.
YouSee.



Kan være din internetudbyder har fordoblet hastighed.
Det sker jo.



Ja det er nok fordi at de har opsat hastigheden. Det er et "trick" som internet udbyderene bruger istedet for at sætte prisen ned sætter de hastigheden på kundernes planer op (for at holde sig med i pris kampen).



Kan godt være det bare er deres form for kampagne :)



Men ok hvis de sætter hastigheden op så sender de vel et brev eller noget.
Ellers må du lige ringe til dem og høre.
De ska fandme ik komme her og sætte hastigheden op.
Prøv og brok dig over det kunne være sjovt og se deres reaktion.
Sig at nu går det alt for hurtigt.:D



Indlæg senest redigeret d. 21.07.2012 20:14 af Bruger #13010
De plejer nogle gange at sætte hastigheden i vejret som et kampagne. Nogle gange ændre de på de eksisterende pakker. Det kan jo være du er en af de heldige :)



Det kan jo være du er en af de heldige :)


Han er TDC kunde så nej.



Det kan jo være du er en af de heldige :)


Han er TDC kunde så nej.
Synes Godt Om!!!!! :P



TDC har en okay service, men kan sgu ikke passe man skal sidde med jordens dårligste download hastighed og de siger jeg burde have 10Mbit, når jeg ikke har noget der ligner den hastighed. Så tror de jeg vil købe mere hastighed, hvilket jeg er helt sikkert på jeg ikke får -.- Det er forretninger der pisser mig 100% af..

Tror ikke det bliver ved med at være på de der 1.300 KB/s.. Det er nok bare en uge og så er det væk igen.

Alexander R.B jeg har før prøvet at få flere TV kanaler hos TDC og det har jeg ikke noget imod. Der er ikke noget galt med TV signalet, så må de godt smide gratis kanaler op engang imellem.



1.300 KB/s er 10Mbit.




Indlæg senest redigeret d. 22.07.2012 13:30 af Bruger #13010
<< < 12 > >>
t