Brug for hjælp til wordpress akut!

Tags:    wordpress

<< < 12 > >>
Jeg har haft købt en theme til wordpress da jeg troede jeg kunne installere det ind på min wordpress.com blog. Det viste sig så at jeg skulle downloade det på wordpress.org og der er alt bare gået ned af bakke. Intet virker for mig. Har akut brug for en der vil give mig lidt vejledning til hvad jeg har gjort forkert, da jeg helst ikke vil spilde 300kr på et theme.

Angelica



11 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 1 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Du skal i hvert fald helt sikkert komme med langt flere detaljer end "det er gået ned af bakke" for at nogen herinde skal have en chance for at kunne hjælpe dig :)

Mvh.

Kasper (TSW)



Du må kontakte ham der har solgt dit tema, og spørge ham om hjælp, han ved nok hvad du skal gøre.



Jeg ville da evt. prøve, at høre Jesper her: http://www.udvikleren.dk/forum/38461/gratis-web-og-mail-host/ om han har et webhotel du kan låne og så smide wordpress bloggen op der :)

Som Kasper siger .. så siger "det er gået ned af bakke" ikke rigtigt så meget om hvad der er galt, andet end, at du nok har været igang med, at downloade wordpress fra wordpress.org og ikke ved hvad du skal gøre derefter.



Indlæg senest redigeret d. 23.07.2012 15:49 af Bruger #17081
Jep jeg prøvede at downloade det fra wordpress.org. Så fulgte jeg en guide så jeg kunne overføre filerne inde i fillezilla men den ville ikke connecte med min wordpress.com blog



nej ... wordpress.com er ikke et webhotel. Det er _kun_ en blog



Det vidste jeg desværre ikke :(



Det vidste jeg desværre ikke :(


Host www.teaminternet.dk kan du købe et webhotel + domænenavn for 108kr det første år. Så kan du selv vælge hvad din blog skal hedde :) angelicablog.dk eller hvad du ønsker og der kan dit købte theme lægges ind med filezilla.

Jeg er ikke fra teaminternet.dk eller noget, jeg havde bare lige en super god oplevelse med deres webhotel i forhold til de hoteller jeg har haft ved for eksempel surftown.



Tusinde tak for hjælpen alle sammen :)



Inde på wordpress.com skulle du stadig gerne kunne ligge dit nye theme op så vidt jeg kan se.

Inde under dit dashboard er der et sted der hedder udseende, og vælger du theme. Jeg kan ikke finde hvor det er, men mener i hvert fald man kan uploade sit eget theme og gøre brug af det (har man kunne engang).
Men eventuelt prøv på et wordpress forum der plejer de at have rimeligt godt styr på det.
Ville ikke mene det var nødvendigt med dit eget domæne for at ligge et tema på wordpress.com blog, så prøv at høre nogle af wordpress guru'erne der for mener meget bestemt man kan uploade sit eget også.



Inde på wordpress.com skulle du stadig gerne kunne ligge dit nye theme op så vidt jeg kan se.

Inde under dit dashboard er der et sted der hedder udseende, og vælger du theme. Jeg kan ikke finde hvor det er, men mener i hvert fald man kan uploade sit eget theme og gøre brug af det (har man kunne engang).
Men eventuelt prøv på et wordpress forum der plejer de at have rimeligt godt styr på det.
Ville ikke mene det var nødvendigt med dit eget domæne for at ligge et tema på wordpress.com blog, så prøv at høre nogle af wordpress guru'erne der for mener meget bestemt man kan uploade sit eget også.


Det kan man desværre ikke, man kan dog købe sig til nogle flere muligheder for at redigere sin blogs udseende.
Grunden til du ikke kan uploade dit eget er fordi mange themes indeholder moduler i form af PHP-filer, og det ville ikke være helt hensigtsmæssigt at lade folk uploade dem.

Wordpress kilde



Indlæg senest redigeret d. 24.07.2012 12:55 af Bruger #16319
<< < 12 > >>
t