Samsung spurter fra alt og alle på smartphone-markedet - også Apple

Tags:    it-nyheder

Samsung sidder på en tredjedel af markedet for smartphones og sælger nu dobbelt så mange som Apple.

Læs hele nyheden her: http://www.udvikleren.dk/Redirect.aspx?mode=version2&id=6777&cst=4



Forstår man egentligt godt når man sidder med sådan en selv.. Den bedste telefon jeg nogensinde har haft!



nej



Jeg mener personligt også selv det er den langt bedste telefon jeg har haft . Og jeg anbefaler den uden videre :) Synes den har en god respons og skærmen er super at kigge på selv når man står i dårligt lys. Jeg kunne blive ved med at remse op, men det vil jeg fri jer for ;)



Galaxy S3 er helt sikkert en lækker telefon, men Samsungs touchwiz interface når bare ikke Stock Android til sokkeholderne. Derfor mener jeg Galaxy Nexus klart er den lækreste telefon på markedet endnu, og nu med officiel JellyBean fra Google, er den bare endnu federe.



Rasmus
Samsung har annonceret at Jelly Bean kommer til Samsung Galaxy S3 også :)



Wohoo Samsung.

Sådan en ejer jeg og vil aldrig bytte den til andet.



Rasmus
Samsung har annonceret at Jelly Bean kommer til Samsung Galaxy S3 også :)


Det ændrer ikke på at Samsung er en tredjepartsleverandør af Android og derfor smider sit eget interface ovenpå JB, præcis som med ICS.

Jeg har købt min kæreste en S3, men den er bare slet ikke på niveau med Nexus, i forhold til softwaren. Stock JB og stock ICS direkte fra Google, uden samsung eller htc software smidt ovenpå, kører bare så meget bedre og mere smooth efter min mening. Dog er skærmen rigtig lækker :)



Indlæg senest redigeret d. 08.08.2012 09:38 af Bruger #16319
Ja jeg skal ikke udtale mig om en Nexus da jeg ikke kender den, men min Samsung S3 er i hvert fald ikke noget andet end smooth oplevelse.
Den kører alt uden hak, fejl og er lynnende hurtig men ved da ikke om det kan blive endnu hurtigere.
Men godt tilfreds er jeg anyway for den er hurtig, effektiv og smart (intelligent med features) og så holder den rigtigt godt batteri når man tænker på hvad indmad den har.



t