MySQLi 1146 Error?

Tags:    mysqli 1146 error

<< < 12 > >>
Hej.

Har installeret phpBB3 og valgt at installere 2 plugins, det ene et donate, det andet et galleri.

Donate virker som det skal, men, det gør galleri pluginet ikke..

Har sådan egentligt gjort som jeg blev bedt om igennem vejledningen men kan ikke fremskaffe den manglede tabel, som erroren melder om.

SQL ERROR [ mysqli ]

Table 'phpbb_gallery_users' doesn't exist [1146]

Hvad gør jeg forkert?



17 svar postet i denne tråd vises herunder
0 indlæg har modtaget i alt 0 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Der følger sikkert en sql fil med. Du mangler i hvert fald at indsætte tabellen :)



Google aflører det er et hyppigt problem ved phpBB3 installationen. En eller flere tabeller bliver ikke oprettet, og typisk skyldes det at det er blevet installeret gennem cpanel.

Er dette ikke tilfældet, så download installationsfilerne igen. Du må kunne finde tabel definitionen der imellem og oprette den manuelt.



Nicklas: Det er såment gået op for mig ;)

Stefan: Jeg har manuelt installeret den phpMOD, som beskrevet i installationen, tabellen kan jeg dog ikke finde nogen steder... :(



Beklager, var helt opslugt af OL. :)

Har et mulighed for at linke til de filer du har? kender ikke til phpbb, men tabellen burde vel være at finde :)



Det skulle meget gerne være herfra jeg fandt downloaden/filerne, samt vejledningen osv.

http://www.phpbb.com/community/viewtopic.php?t=1825475



Fold kodeboks ind/udPHP kode 


Tabellen er her i blandt (users). Kan du ikke selv skrive den om til et clear sql-dump ordner jeg det senere. Er online fra mobilen. :)



Hej Nicklas.

Du må meget gerne skrive den om til SQL :)

Mvh. Danni.



Hej Danni.

Prøv at kør dette som en sql-forespørgsel. :)

Fold kodeboks ind/udSQL kode 




Hej.

Samme error.
Den brokker sig åbenbart over 2 tabeller.

phpBB_gallery_users
phpBB_gallery_albums



Indlæg senest redigeret d. 28.07.2012 20:11 af Bruger #15611
Melder den stadig fejl om users?



<< < 12 > >>
t