ShockNews sælges

Tags:    hosting

<< < 123 > >>
Hej alle rowl brugere, jeg har valgt at sælge domænet www.shocknews.dk, hvis du skal have systemet med skal du lægge 4000.- oveni.
Indkomst om ugen er på cirka 4000 - 5000 tusind.
Besøgstallet er højt.
Her i sommerferien har der været 30 - 40 online om natten.


- Thomas



Det da utroligt man tit ser dette salgstilbud på det domæne. Altid værete en fake person.

Og mon ikke den rigtige har en bruger her på siden, som ikke er oprettet i dag?.



Jeg byder 45kr - prisen for et dansk domæne :)

Som de fleste BURDE vide, må man ikke eje et domæne med videresalg for øje. Lige nu forsøger du at sælge et domæne (fake bruger eller ej), hvilket vil sige, at jeg ud fra dette uden problemer kunne vinde en klagesag ved domæneklagenævnet og få det overdraget gratis :D

- God dag ;)



Indlæg senest redigeret d. 01.08.2012 18:20 af Bruger #8773
Hvis du tjener 4000 - 5000 tusind om ugen hvorfor vil du saa saelge det (Hvis det da er dig der ejer siden)



Prøv at læse lidt her:

https://www.dk-hostmaster.dk/index.php?id=42&query=shocknews.dk&submit=S%F8g

Også se og ring hvis det har interesse, så kan det være i finder ud af om det er for real.



Salg af domæner er selvfølgelig ikke tilladt. Men det er tilladt at sælge systemet og/eller indhold, og det tilhørende domæne.

Men at sælge et site, som giver en månedlig indtjening på min. 4000,-, for den nette sum af 4000,-. Det giver ikke mening. :)



Indlæg senest redigeret d. 01.08.2012 20:37 af Bruger #10216
Enig Michael Larsen.



Jeg er interesseret - dog vil jeg se dokumentation for indtjeningen.

Hvordan kontakter jeg dig? Jeg arbejder i Risskov hvor jeg kan se at du bor, så vi kan afregne kontant :-) 4045 kr. er budt hvis der er dokumentation for indtjeningen.



er enig med jer. har bare set en del tråde bare i år, om samme domæne !.
Og samme navn i brugernavn!. så tror det er samme person som er på alle andre sider med håb om at franar penge fra os.



Brian, du kan mødes hjemme ved mig, lyder det noget? Bor på Engholms Allé 240.


- ePerial.



Du er så dum og høre på?
Det skriver du fordi der er en som lige sendte et link til informationerne om ejeren af domænet!.

Så nu skriver du den adresse som står på den side!.



<< < 123 > >>
t