PHP 5.3.15 Opcode Cache for Apache 2.2.22 på Windows Server 2003

Tags:    php apache cache

Titlen siger det hele... Kan I hjælpe mig med at finde en PHP cache til Apache som kører på en Windows server 2003?

Jeg har prøvet forskellige APC versioner og eAccelerator, og ingen af dem virkede. PHP Nægtede at indlæse de APC versioner som jeg brugte, og eAccelerator BLEV indlæst, men det kunne ikke aktiveres. Det blev bare indlæst, men cachingen kunne ikke slåes til...

Som sagt:
WinServ 2003
Apache/2.2.22 (Win32) PHP/5.3.15
Thread Safe version.


Jeg kører det hele på en ganske udemærket VPS i USA som snart bliver flyttet til Danmark. Jeg er ved at bygge en hjemmeside op som skal kunne tage nogle tæsk rent ud sagt. Og jeg gør alt for at performance er højt.

Problemet er at siden vil være i realtime, og hvis en bruger logger ind vil brugerens profilbillede blive downloadet af alle andre brugere på én gang. Profilbilledet bliver serveret via et PHP script (for at tjekke login). Så hvis jeg har 250 brugere på og bruger nummer 251 logger ind, så bliver nr. 251's billede hentet 250 gange, og brugeren henter også sit eget + alle andres, så det er 502 forespørgsler på relativt kort tid. Der ville det jo være fint hvis PHP'en var cached.

Jeg tror ikke jeg vil have det store problem ved 100 - 200 brugere, men jeg frygter for den dag jeg rammer 1000+.



t