Hjælp til udvikling af spil

Tags:    logo computerspil

Hej jeg har tænk at udvige en mulighed på min side, ved at sælge logo spil, et simpelt lille spil som der er på google nu.
Hvis nogle kan programere sådan et logo spil, hvor man rider, cykler skyder med bue og pil eller svømmer, til en fornuftig pris så kontakt mig. ( udgaven af spillet om det er hest eller læb er ikke det store, hvis du har andre ideer så vil jeg gerne høre om det).

Lidt mere om spillet, det er nemlig vigtigt at jeg kan oploade spillet på min side og sælge det, samtidige med at mine kunder kan få sådan et spil lavet med deres logo, ( det betyder at jeg skal nemt kunne oploade et billed i bagrunden, som så enten forsvinder eller bliver gennemsigtegt når spillet starter.




8 svar postet i denne tråd vises herunder
1 indlæg har modtaget i alt 2 karma
Sorter efter stemmer Sorter efter dato
Den funktionalitet med logoet, er ikke særlig svær at implementerer uanset hvilken teknologi du ender med at vælge. (byrde ikke tage mere 30 min, maks 3 timer, hvis teknologien driller).

Det svære at lave er mini spillet. Og det med at man kan dele med facebook (da man skal kende til facebooks API).



Hvad er 'en fornuftig pris' .... ?



Det er jo den du skal komme med, jeg ved intet om hvor meget det koster at lave sådan noget, men jeg tager selv 5000kr for min store pakkeløsning og den tager 3 måneder at lave, så kom med et bud.

Er det noget du kan lave?
Så jeg nemt kan indsætte et logo af mine kunder?



Hvilken teknologi har du tænkt dig at benytte dig af til at lave spillet, og er din platform kun din hjemmeside ?

Med hensyn til teknologier tænker jeg på om du har tænkt dig at benytte dig af flash, SilverLight, Java eller om dit spil skal være i ren HTML5 ?



Seriøst Kevin så ved jeg det ikke, tanken slog mig bare at det ville være en god udvikling for mit firma at have sådan et logo hvor der er et spil. og så med de muligheder at selveste billedet/logoet eksempel Linkbuildingpakke.dk s logo hvis det kan udskiftet med sådan et spil.




Så det du gerne vil lave, er et lille spil så som en der står og skyder med bue og pil; med et splash billede, hvor du skal have mulighed for at ændre dette (splash billedet, er det billede der bliver vist imens at programmet loader) ?



Det er jo den du skal komme med, jeg ved intet om hvor meget det koster at lave sådan noget, men jeg tager selv 5000kr for min store pakkeløsning og den tager 3 måneder at lave, så kom med et bud.

Er det noget du kan lave?
Så jeg nemt kan indsætte et logo af mine kunder?

Puha, til den pris håber jeg sku ikke du skal leve af det ...




Det behøver ikke være sådan at billedet bliver mens spillet spilles, hvis det er et problem.
Men sådan at logoet er fremme, og når musen pil kommer over logoet så står der eks:spil eller play..
og så spiller man det lille spil, og så ender det med at man eksempel får en besked jeg kan skrive eller at man kan del med side facebook venner hvor god man er, lidt som google.dk har deres logo nu, her under ol.



t