Countless Comment

Tags:    feedback

Hej kan jeg få jeres feedback på siden countlesscomment.tk som en af mine venner har lavet?



Jeg kiggede på siden og forsvandt igen.

Jeres forside er ikke særlig indbydende, det eneste man ser er jo en login skærm, hvad med nogle informationer om hvad det handler om, måske nogle billeder? især når det er for børn, lav dog noget grafik som andre vil blive tiltrukket af. Skriv hvilke ting man kan gøre på jeres side, osv.






Siden udstråler at det er WIP. Den kedelige grå der går igen alt for mange gange og følelse af manglende struktur giver et meget uoverskueligt indtryk og gør det hele lidt opgivende. Den manglende information, som Alexander også udpegede, gjorde at jeg først troede det var et administrations log in, og at feltet under login mindede mig utrolig meget om et reklame felt. Alt i alt gør strukturen og farverne ikke meget for at siden skulle være indbydende.

Når alt det er lagt til side, virker det til at der er meget mere til siden end man lige skulle tro. Er overrasket over hvor mange funktioner der er, og specielt da det ikke lige var det mit første indtryk var af siden. Der er uden tvivl lagt vægt på funktioner.

Jeg vil nok anbefale at der bliver lagt mange flere kræfter i det grafiske, før han går live med den side! Gør siden mere informerende, organiseret og indbydende.




t